چرا فراتر از آشپزخانه؟

تفکر ما ارائه یک تجربه از فضای آشپزخانه برای مشتریان خود، فراتر از یک فضای آشپزی است. نما می خواهد مشتریان را در تمام مراحل رویارویی با برند، تا زمانی که از محصول استفاده می کنند، همراهی کند. ما به دنبال ثبت خاطرات ماندگار در ذهن مخاطبان خود هستیم. ما می خواهیم مشتریان تجربه خوشایند ارتباط با ما را به خاطر بسپارند، حتی اگر مشتری ما نباشند.
نما گروه در این راه سعی در بهبود طراحی معماری آشپزخانه از طریق ارتباط عمیق و هدفمند با معماران و طراحان داخلی و ایجاد هم افزایی برای طراحی فضایی راحت و روشن با نمای زیبا و تهویه مطبوع و دسترسی آسان دارد. بینش ما به آشپزخانه فراتر از طراحی و ساخت کابینت است. ما قصد داریم محصولاتی را طراحی کنیم که اگرچه هر کدام هویت مستقل و عملکرد عالی دارند، اما در کنار هم هماهنگی و هارمونی ایجاد می کنند. در نهایت تجربه ای دلپذیر و بی نظیر از فضای آشپزخانه را برای ساکنین فراهم می کنیم. ما معتقدیم هارمونی باید در کل فضای معماری باشد. از این رو قصد داریم در آینده محصولاتی را برای تمامی فضاهای یک خانه عرضه کنیم تا بر ادراک فضایی و احساساتی که ساکنان را به فضا متصل می کند، تأثیر بگذاریم. طرحی که به مرور زمان از بین نمی رود. با تمرکز بر عملکردها، ما به جزئیات اهمیت می دهیم و موارد اضافی را حذف می کنیم تا محصول ساده، حداقل و بهترین نتیجه را داشته باشد. این محصولات را می توان برای چند منظور طراحی کرد تا در نهایت تغییر کاربری فضا به راحتی امکان پذیر باشد.
ما برای سلامت انسان و ارگونومی ارزش زیادی قائل هستیم و به طور مداوم محصولات را بر اساس ساخت نمونه اولیه و آزمایش‌های تجربه کاربر بهبود می‌دهیم. ساکنان را به استراحت در فضای آشپزخانه و توجه به تمام جزئیات از رایحه تا صدای دلنشین در محیط دعوت می کنیم.

فهرست