اطلاعات تماس

انواع مدل های کمد دیواری لاکچری و جادار

بررسی انواع مدل های کمد دیواری لاکچری و جادار اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که در هر خانه حداقل یکی از آنها وجود دارد. در واقع فضایی اتاقک مانند، کوچک اما جادار است که در هر خانه‌ای برای آویزان کردن و نگهداری لباس، انبار کردن سایر وسایل و کاربردهایی مانند آن، لازم است داشته باشیم. غالبا این وسیله در اتاق خواب و به گونه‌ای تعبیه می‌شود ‌که از نظر ظاهری جلب توجه نکرده و در عین جادار بودن، شیک و لوکس نیز باشد.
با توجه به اینکه امروزه متراژ آپارتمان‌ها کمتر شده است، کمد دیواری جادار در هر خانه‌ای بسیار ضروری به نظر می‌رسد. شما می‌توانید در فضای آنها انواع وسایل خانه و آشپزخانه و گاها ظرف و ظروف و لوازم برقی را نگهداری کنید. همچنین در صورت بزرگ تر و جادار بودن، می‌توان به عنوان جای نگهداری رختخواب‌ها، لباس‌ها، وسایل کوچک و بزرگ مانند جاروبرقی، چمدان‌ها، کیف و کفش نیز استفاده کرد. پس می‌توان گفت یکی از مهم ترین آیتم‌ها در هر خانه و فضایی برای ذخیره اسباب دور از دید می‌باشد.

تفاوت کمد دیواری مدل جدید با مدل های قدیمی

وقتی بخواهیم نگاهی به انواع مدل های کمد دیواری لاکچری و جادار بیاندازیم، باید مدل‌های جدید را مد نظر قرار دهیم. چرا که در وسایل خانه و لوازم و ابزارآلات هر ساختمان نیز مدل‌های جدید و قدیمی با هم تفاوت دارند. اما تفاوت مدل‌های جدید با قدیمی در این بخش از خانه چیست؟
ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین طرح ساخت یک کمد جادار، گزینه‌ای با درب لولایی است که از گذشته تا به امروز تقریبا در تمامی خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت. بزرگترین مزیت این مدل قابلیت استفاده از تمامی فضای کمد به صورت یکجا است. زیرا با باز کردن همه درها قابلیت دسترسی به تمامی قسمت‌ها به صورت یک جا برای ما امکان‌پذیر است.
یکی دیگر از مزیت های استفاده از این مدل با درب‌های لولایی، استفاده کامل و حداکثری از فضای داخلی آن در عمق است که برای اتاق‌ها و مکان‌هایی که محدودیت فضا و متراژ دارند، یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌باشد. اما این نوع عمیق در دکوراسیون‌های امروزی کاربرد کمتری دارند . چرا که طراحی فضای لازم برای عمق بیشتر امکان پذیر نیست.

از مهم‌ترین نکات آن است که کمد دیواری‌‌های مدرن و لاکچری برخلاف انتظار ما ظاهر ساده‌تری نسبت به نمونه‌های قدیمی و کلاسیک خود دارند. این روزها اکثر افرادی که خواهان طراحی دکوراسیون و بهترین طرح ها و مدل های دکور چوبی لوکس برای منزل یا محل کار خود هستند، به دنبال طرح‌هایی به روز، شیک و مدرن می باشند. پس پیش از تصمیم گیری خوب است بدانید که در طرح‌های قدیمی، معمولا از 2 یا چند رنگ استفاده می‌شده و عموما یک رنگ متفاوت برای قاب به کار می‌رفته. اما در کمد دیواری لاکچری و مدرن تک رنگ هستند. همچنین چوب یا MDF به کار رفته در انواع قدیمی به صورت طرح‌دار انتخاب می‌شدند اما MDF گزینه‌های امروزی و جدید اکثرا ساده براق و یا مات هستند.

انواع مدل های کمد دیواری لاکچری و جادار

برای اینکه یک کمد تو کار جدید و به روز داشته باشید، باید مدل‌های روز را بررسی کنید و بر اساس سلیقه و نیازهای خود و همچنین فضایی که دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه به بررسی مدل‌های مختلف می‌پردازیم.

1. کمد دیواری مدرن با درب های ریلی

امروزه بیشتر این نوع از کمدها را در دکوراسیون داخلی تعبیه می کنند چرا که بخش داخلی آنها به قفسه‌ها و کمد های کوچکتری تقسیم می‌شود که شما می‌توانید از این بخش‌ها برای قرار دادن وسایل خود استفاده نمایید. یکی از مزایای درهای ریلی جادار بودن آن است که در خانه‌‌ها و آپارتمان ‌های امروزی که با کمبود فضا مواجه هستیم و با داشتن لوازمی مانند تخت‌خواب در اتاق‌ خواب، داشتن کمدی که درهای لولایی داشته باشد، مشکل ‌ساز خواهد بود. بنابراین بهتر است از مدل کمد دیواری ریلی استفاده شود که بتوان از فضای اتاق به بهترین شکل استفاده کرد. در این مد امکان استفاده از فضای جلوی کمد را خواهید داشت بی آن که مشکلی در باز و بسته شدن درب‌ها ایجاد شود. این امر مانع از شلوغی و آشفتگی اتاق می‌شود.

2. کمد دیواری با درب آکاردئونی

درب آکاردئونی یکی از مقرون ‌به‌ صرفه‌‌ترین گزینه‌ها است که در عین حال همچون انواع مدل‌های کمد دیواری لاکچری ظاهری زیبا هم دارد. این مدل درها از چندین پنل ساخته شده‌اند که مانند آکاردئون بهم پیچیده می‌شوند و در امتداد یک قفسه که در بالای دهانه نصب شده است، قرار می‌گیرند. درب های آکاردئونی سبک و زیبا هستند و حتی می‌توانید نمونه‌های شیشه‌ای آنها را نیز پیدا کنید. در این نوع از طراحی با باز شدن کامل تمام درب‌ها، دسترسی کامل به تمام قسمت‌های داخل کمددیواری برقرار است و فضای زیادی توسط درب ها اشغال نمی‌شود.علاوه بر جادار بودن استفاده حداکثری از فضا از امتیازات آن به شمار می‌رود.

3. نصب آینه ی قدی روی در کمددیواری

استفاده از آینه بر روی کمدهای لولایی معمولاً انجام نمی‌شود چون آینه سنگین بوده و درب این کمدها برای نصب آینه مناسب نیستند. اما مدل‌های جدید معمولا ریلی هستند و به همین دلیل برای نصب آینه بسیار مناسب‌ هستند.

4. متریال‌های متفاوت

در گذشته این وسایل را از چوب می ساختند اما امروزه برای مدل‌های مدرن می‌توانید از متریال‌های مختلفی از جمله تمام چوب، تمام ام دی اف، ممبران، ام دی اف با انواع روکش‌های مات و براق و بسیاری گزینه‌های دیگر بهره ببرید. متریال مناسب را باید بر اساس نوع آب و هوای منطقه خود، بودجه مد نظر و مدل‌هایی که در نظر دارید، انتخاب نمایید.

سفارش کمد دیواری

یک انتخاب مناسب برای کمد دیواری لاکچری و جادار، زیبایی خاص و منحصر به فردی را به فضای خانه یا اتاق شما می‌دهد. شما می‌توانید بر اساس سبک دکوراسیون داخلی خود یک گزینه مناسب را انتخاب نمایید. همچنین به دلیل اینکه از متریال مختلفی برای ساخت آنها استفاده می‌شود، دارای طرح و رنگ‌ها متنوعی هستند. از این رو شما می‌توانید به راحتی آنها را با هر سبک دکوراسیون داخلی ست کنید. اما گاهی پیدا کردن مدل مد نظر کار ساده‌ای نیست. مخصوصا که این وسایل باید متناسب با سایز و فضای مورد نظر در خانه شما طراحی و ساخته شوند. در چنین شرایطی می‌توانید گزینه سفارش را مد نظر قرار دهید.

برای سفارش انواع مدل های کمد دیواری لاکچری و جادار شما همواره می‌توانید از طریق نما گروه اقدام نمایید. برای این امر می‌توانید ابتدا انواع پروژه های انجام شده را مشاهده کنید و با اطمینان خاطر از کیفیت و زیبایی کار سفارش را ثبت نمایید. بری این امر از طریق شماره‌های زیر با ما در تماس باشید:

021-22014197
021-26231512

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *