اطلاعات تماس

خرید کمد دیواری ریلی

خرید کمد دیواری ریلی از جمله نکاتی است که در هنگام ساخت و یا بازسازی یک خانه با دکوراسیون خاص اهمیت پیدا می‌کند. بر خلاف گذشته که کمدها تنها دو در ساده چوبی بودند که روی دیوار قرار می‌دادند، این روزها این محصولات به بخشی موثر در دکوراسیون و طراحی داخلی خانه و یا ساختمان شما تبدیل شده‌اند که باید با تمامی بخش‌ها در هارمونی باشند. با ما در این متن همراه باشید تا به بررسی انواع مدل های کمد دیواری لاکچری و جادار بپردازیم.

بهترین مدل کمد دیواری ریلی

برای انتخاب بهترین مدل کمد دیواری ریلی ، تنوع زیادی وجود دارد که هر کدام برای نوعی از خانه‌ها مناسب هستند. برای اینکه انتخاب شما را ساده‌تر کنیم، در ادامه به بررسی برخی از این نکات خواهیم پرداخت.

  • آینه یا چوب: برای پوشش روی درها شما می‌توانید از متریال‌هایی مانند ام دی اف، های گلاس و… انتخاب کنید و یا به یک انتخاب محبوب به اسم آینه تن دهید. این در حالی است که بسیاری از مشتری‌ها گزینه ترکیبی از آینه و چوب را انتخاب می‌کنند. همچنین لازم به ذکر است که آینه برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است چرا که باعث بازتر و بزرگتر به نظر رسیدن اتاق و فضای شما می‌شود.
  • انواع در کمد دیواری : شما بر اساس نوع محصولی که مد نظر دارید، می‌توانید از بین انواع درهایی که وجود دارند، یک گزینه را انتخاب کنید. برای مثال بهترین مدل کمد دیواری ریلی یکی از گزینه‌ها است. در حالی که درهای لولایی، درهای آکاردئونی، بدون در و… تمام گزینه‌هایی هستند با توجه به سبک مورد نظر خود می‌توانید از بین آنها انتخاب نمایید.
  • نوع قفسه‌های کمد دیواری : در انتخاب بهترین مدل کمد دیواری ریلی بر حسب نوع کاربردی که قرار است از فضای داخل آن داشته باشید، باید قفسه‌ها را نیز در سفارش خود لحاظ کنید. برای مثال برخی یک کمد در نزدیک درب ورودی سفارش می‌دهند تا بیشتر کفش‌های خود را در آن قرار دهند. اما برای برخی دیگر، قرار دادن لوازم بزرگ و حجیم مانند چمدان و رخت خواب اهمیت دارد و برخی دیگر بیشتر به دنبال قرار دادن لباس‌ها در کمد هستند. همچنین اگر کمد مخصوص اتاق یک آقا است، عموما قد محل قرارگیری لباس‌ها را کوتاه‌تر می‌گیرند، اما چون در لباس‌های خانم‌ها قد بلندتر وجود دارد، در اتاق خانم‌ها، قد بخش آویز لباس را بیشتر در نظر می‌گیرند. پس نوع کاربرد در نوع قفسه‌ها اهمیت زیادی دارد.

خرید کمد دیواری ریلی

حال اگر به دنبال خرید کمد دیواری ریلی برای اتاق خواب مستر یا هر بخش دیگری از خانه خود هستید، باید توجه داشته باشید که انواع مختلفی در بازار موجود است. همه آنها عملکردهای مختلفی دارند و ممکن است برای هر خانه مناسب نباشند. با این وجود بهترین گزینه، با توجه به نوع کاربری این محصولات، نمونه‌ای است که بر حسب فضای خانه شما و مواردی که مد نظر دارید تهیه و ساخته شده باشد. به بیان دیگر بهتر است که یک کمد سفارشی تهیه کنید تا از نمونه‌های آماده انتخاب کنید. در ادامه به بررسی فاکتورهایی خواهیم پرداخت که باید در هنگام سفارش مد نظر قرار دهید.

  • نوع درب کمد دیواری: با وجود اینکه این روزها اکثر افراد به سمت خرید کمد دیواری ریلی میروند، اما همواره درهای لولایی هم از گزینه‌هایی هستند که برای دکوراسیون‌های کلاسیک می‌توانند گزینه‌ای کاربردی باشند. برخی دیگر نیز که یک فضای اتاق مانند را به این کمد اختصاص می‌دهند، ترجیح می‌دهند که دری برای فضاها انتخاب نکنند.
  • جنس کمد دیواری: جنسی که قرار است محصول از آن ساخته شود باید با توجه به نکات مختلف انتخاب شود. یکی از این موارد نوع آب و هوای منطقه است. برای مثال محصولی که برای آب و هوای شرجی و مرطوب مناسب است، برای آب و هوای خشک و کوهستانی کاربرد ندارد، و برعکس! در نتیجه این امر بهتر است که برای خرید کمد دیواری ریلی درست با فروشنده خود مشورت کنید.
  • رنگ و طراحی: همانطور که ذکر شد برای خرید انواع مدل کمد دیواری مدرن و کلاسیک، باید به نوع طراحی داخلی و دکوراسیون خانه و یا ساختمان به طور کلی، توجه کنید. این امر سبب می‌شود تا یک تناسب در تمامی بخش‌ها ایجاد شود. سبک‌های ساده و مینیمال برای دکورهای مدرن و سبک‌هایی کار شده و خاص برای پروژه‌های کلاسیک کاربرد دارند. از طرفی رنگ درها نیز باید متناسب با سایر وسایل خانه انتخاب شود.
  • کاربرد: شما باید بر اساس فضایی که دارید و کاربردی که قرار است از آن داشته باشید، سفارش خود را ثبت کنید. در نظر داشته باشید اگر قرار است کمدی برای قرار دادن لباس‌ها مورد استفاده قرار بگیرد، با موردی که تنها برای کفش است و یا فضایی که صرفا برای قرار گرفتن رختخواب مورد استفاده قرار می‌گیرد، به طور کلی تفاوت دارد. پس باید متناسب با کاربردی که مد نظر دارید سفارش دهید که خرید کمد دیواری ریلی جز بهترین انتخاب ها میتواند باشد.
  • فضا: بر حسب بخشی که قرار است این محصول در آن قرار بگیرد، شما باید نوع در را انتخاب کنید و سایز قفسه‌ها را مشخص کنید. برای مثال برای اتاق‌هایی که کوچک هستند حتما باید از درهای ریلی استفاده نمایید تا فضایی برای باز و بسته شدن در اشغال نشود و یا با قرار گرفتن سایر وسایل و مبلمان برای باز کردن در به مشکل برنخورید.

با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق، شما باید سفارش خود را به فروشنده‌ای معتبر و با نمونه کارها و پروژه‌های معتبر بسپارید تا کاری که مد نظر دارید را با کیفیتی بالا تحویل بگیرید و بتوانید تا سال‌ها از آن استفاده کنید.

برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره‌های زیر با ما در تماس باشید:

021-22014197
021-26231512

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *