اطلاعات تماس

بهترین قاب سازی در تهران

اگر به دنبال بهترین قاب سازی در تهران هستید پس با ارزش و اهمیت قاب در نمایش و عرضه آثار هنری آشنا هستید. قاب نقش مهمی در گالری‌های هنری دارد و هنرمندان برجسته آثار هنری خود را با قاب‌های باکیفیت به نمایش می‌گذارند. اگر تجربه خوبی در رابطه با سپردن قاب سازی آثار هنری خود به افراد غیر معتبر و غیرحرفه‌ای ندارید با خواندن این مطلب می‌توانید شرکت معتبر برای ساخت قاب‌های هنری خود پیدا کنید. شرکت صنایع چوبی نما باتجربه و سابقه درخشان در زمینه ساخت قاب و دیگر محصولات چوبی به شما کمک می‌کند تجربه خوبی از قاب سازی در تهران به دست بیاورید.

بهترین قاب سازی در شمال تهران

بهترین قاب سازی در تهران کجاست؟ برای پیدا کردن پاسخ این سؤال باید بااهمیت قاب سازی و ویژگی‌های قاب استاندارد و مناسب آشنا باشید. همچنین می‌توانید با بررسی رزومه شرکت‌ها و پروژه‌های انجام‌شده میزان تسلط قاب‌سازان به امور قاب سازی را بسنجید.
بهترین قاب سازی تهران و هر شهر دیگر باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • اجرا و ساخت قاب با نظر هنرمندان
  • استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه
  • مجهز بودن به تجهیزات مدرن و روز دنیا
  • برخورداری از قاب‌سازان حرفه‌ای برای ساخت انواع قاب

 

علاوه بر همه موارد گفته‌شده رضایت مشتریان بسیار مهم است. بهترین قاب سازی اغلب بیشترین رضایت مشتریان را داشته و استقبال زیاد هنرمندان از محصولات آن نشان‌دهنده این مسئله است.

بهترین چوب برای قاب سازی

قاب‌های هنری و مخصوص گالری‌های هنری از چوب ساخته می‌شوند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند قاب را نجار می‌سازد در حالی این کار مخصوص قاب‌سازان حرفه‌ای است. یکی از رایج‌ترین چوب‌ها برای قاب سازی چوب کاج یا چوب روسی است. با توجه به اینکه بیشتر واردات چوب کشور ما از کشور روسیه انجام می‌شود این چوب به چوب روسی معروف شده است.
این چوب زیبا که در بهترین قاب سازی تهران مورداستفاده قرار می‌گیرد رنگ نخودی مایل به سفید به همراه رگه‌های طلایی و نارنجی دارد. چوب روسی نرم و سبک بوده و کار کردن و فرم دادن به آن آسان است. همچنین مقاومت خوبی در برابر رطوبت و خوردگی دارد.
این چوب به دلیل طعم و مزه خاصی که دارد مورد هجوم حشرات قرار نگرفته و به‌راحتی می‌توان از آن در مناطق گرم و مرطوب استفاده کرد. برخلاف صنعت مبلمان سازی برای ساخت قاب از چوب کاج گره‌دار استفاده می‌شود. طرح گره روی قاب نمای زیبایی به آن داده و مورد استقبال هنرمندان قرار می‌گیرد

چوب راش، چوب داخلی و مناسب برای قاب سازی

چوب راش هم برای قاب سازی مناسب است. این چوب از جنگل‌های ایران به‌دست‌آمده و بخشی از آن هم از آلمان و ترکیه وارد کشور می‌شود. تنوع چوب برای ساخت فریم قاب یکی از ویژگی‌های بهتری قاب سازی در تهران است. مشتریان می‌توانند نوع چوب و طرح و رنگ دلخواه را برای ساخت سفارش بدهند.

ساخت پروفیل قاب در بهترین قاب سازی در تهران

بعد از انتخاب قاب نوبت به ساخت پروفیل قاب می‌رسد. در این مرحله مطابق با اندازه و طرح قاب قطعات چوب با اره مخصوص برش می‌خورند و همه برجستگی‌ها صاف و یکدست می‌شوند. روی پروفیل شیار قرارگیری شیشه قاب ایجاد می‌شود. این مرحله از ساخت قاب بسیار مهم است و اغلب بهترین قاب سازی تهران از آخرین دستگاه‌ها و تجهیزات برای برش و فرم دهی قاب استفاده می‌کند. فرم دهی قاب با استفاده از اره فارسی بر انجام می‌شود. بعدازآن پروفیل‌های ۴۵ درجه در کنار هم دوخت می‌شوند. ابتدا با چسب به هم چسبانده و سپس با سوزن‌های وی شکل محکم شده و به هم دوخته می‌شوند.

رنگ کردن قاب مرحله مهم و اساسی

رنگ کردن قاب هم بسیار مهم است. یکی از ویژگی‌های بهترین قاب سازی استفاده متنوع از رنگ‌های شیمیایی و گیاهی است. رنگ‌های شیمیایی اغلب همه شیارها و خطوط روی قاب را پوشانده و برای استفاده لازم است با تینر رقیق شوند. برخی از رنگ‌های شیمایی بر پایه آب بوده و ضرر کمتری برای طبیعت دارند.
رنگ‌های گیاهی هم انتخاب خوبی برای رنگ کردن قاب است. این رنگ‌ها داخل شیارها و سطح چوب فرو می‌روند و سطح طبیعی چوب را حفظ می‌کنند. رنگ گیاهی به‌آسانی اجراشده و زود خشک می‌شود. در برابر آب مقاوم است و برای انسان و طبیعت مضر نیست. به همین دلایل رنگ‌های گیاهی مورد استقبال هنرمندان برای اجرای قاب قرارگرفته است.

سند بلاست طراحی هنرمندانه قاب

یکی از طرح‌های زیبا که روی قاب اجرا می‌شود سند بلاست یا طرح برجسته و فرورفته است. در این طرح قسمت‌های نرم قاب خراش داده می‌شود و قسمت‌های سفت برجسته می‌ماند. با رنگ‌آمیزی، طرح سند بلاست خود را بهتر نشان می‌دهد. یکی از ویژگی‌های بهترین قاب سازی در تهران اجرای طرح‌های زیبا، متنوع و نوآورانه روی قاب و ساخت قاب و تنوع فریم قاب سازی است.

 

بهترین قاب سازی منطقه 1 تهران

اگر به دنبال بهترین قاب سازی منطقه 1 تهران و دیگر مناطق تهران هستید می‌توانید سری به سایت‌های اینترنتی راهنما بزنید. به‌احتمال‌زیاد با لیست بلندی از قاب سازی و شیشه‌بری روبه‌رو می‌شوید؛ اما این نکته را به یاد داشته باشید برای دسترسی به بهترین قاب سازی در تهران بهتر است به منطقه و محدوده محل زندگی خود بسنده نکنید.
برای مثال صنایع چوبی نما یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه قاب سازی باسابقه درخشان است که در منطقه ولنجک تهران واقع‌شده است. این شرکت خدمات ساخت انواع قاب‌های هنری را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می‌کند.

با ما در تماس باشید.

021-22014197
021-26231512

زمان مطالعه 5 دقیقه

گروه پژوهشی نما

نظرات (2)

  1. سینا
    ۶ خرداد ۱۴۰۳

    یکی از بهترین ها

  2. زهرا
    ۶ خرداد ۱۴۰۳

    ما به تازگی ازشون خرید کردیم و قیمت ها خیلی مناسب بود

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *