اطلاعات تماس

بهترین کارخانه چوب بری

بهترین کارخانه چوب بری کجاست؟ این سؤالی است که بسیاری از ما هنگامی‌که به دنبال خدمات مناسب و باکیفیت در زمینه چوب هستیم آن را مطرح می‌کنیم. چرا باید به دنبال کارخانه چوب معتبر و مطرح باشیم؟ پیدا کردن شرکت معتبر در زمینه تولید مصنوعات چوبی این اطمینان را به ما می‌دهد که خدمات و محصولات ارائه‌شده بهترین طراحی و کیفیت ساخت را داشته باشند.

ویژگی‌های بهترین کارخانه چوب چیست؟

بهترین کارخانه چوب بری ویژگی‌های زیر را دارد:

  • تولید انواع محصولات چوبی باکیفیت بالا
  • مجهز به دستگاه‌های به‌روز و مدرن
  • برخورداری از تکنسین‌های ماهر و باتجربه
  • امکان طراحی و ساخت محصولات متنوع
  • مدیریت حرفه‌ای و باتجربه
  • تحویل محصولات چوبی به‌موقع و طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده

 

 

تجهیزات لازم کارخانه چوب بری

بهترین کارخانه چوب بری کارخانه‌ای است که بهترین و به‌روز دستگاه‌های چوب بری را داشته باشد. این دستگاه‌ها کمک می‌کند فرایند برش و تولید محصولات چوبی با دقت بالا انجام‌گرفته و نتیجه کار رضایت‌بخش باشد. کارخانه چوب بری باید انواع دستگاه‌های برش، حکاکی، حفر و تراش را داشته و با کمک نجار ماهر و حرفه‌ای بهترین نتیجه را به دست بیاورد. در ادامه با برخی از تجهیزات کارخانه چوب بری آشنا می‌شویم.

اره فلکه و اره نواری

کارخانه چوب بری مجهز انواع راه‌های برقی و مدرن را دارد. این اره برای برش دقیق چوب به کار می‌رود. در کارخانه‌های چوب بری امروزی دیگر خبری از اره‌های دستی و قدیمی نیست و همین دستگاه‌های مدرن باعث برش دقیق و تمیز چوب می‌شود.
اره فلکه عمودی در کارخانه چوب بری کاربرد زیادی دارد. این اره برای برش ظریف، قوس دادن به قطعات کار و برش طولی و انواع برش‌های مورب به کار می‌رود. این دستگاه دقت و سرعت بالایی داشته و اغلب نجارهای حرفه‌ای از این اره در کارخانه چوب بری استفاده می‌کنند

ماشین گندگی کارخانه چوب‌ بری

گنده گیر یا دستگاه گنده گیر قطعات چوب را به قطعات یکسان و هم‌اندازه برش می‌دهد. ماشین گندگی به دو شکل اتوماتیک و دستی در کارخانه چوب بری به کار می‌رود.

دستگاه کف رنده

دستگاه رنده در اغلب کارخانه‌های چوب بری یا کارگاه‌های نجاری کاربرد دارد. این رنده قدرتمند برای صاف و یکدست کردن قطعات چوب به کار می‌رود. قبل از هر کاری چوب‌های بریده‌شده باید قوس‌های خود را ازدست‌داده و صاف و یکدست شوند. بهترین کارخانه چوب بری تمامی این دستگاه‌های را داشته و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده می‌کند.

اره فارسی بر

اره فارسی بر اره مخصوص برای ایجاد قوس روی قطعات چوب است. این دستگاه برش‌های زاویه‌دار را روی چوب ایجاد می‌کند و اتصال آن‌ها را آسان می‌کند. مهم‌ترین برش اره فارسی بر زاویه ۴۵ درجه است که در کنار هم زاویه قائمه را ایجاد می‌کند. این برش برای ساخت قاب‌های چوبی به کار می‌رود. اره فارسی بر انواع مختلفی داشته و در انواع ساده و کشویی موجود است. اره فارسی بر حمل و استفاده آسانی داشته و در اغلب کارگاه‌های چوب بری کاربرد دارد.

یکی از محصولات اصلی گروه صنایع چوبی نما، قاب‌های چوبی است که برای استفاده در گالری هنری هنرمندانه برجسته کشور به کار می‌رود. انواع مختلفی از اره در کارخانه چوب بری و کارگاه ساخت صنایع چوبی کاربرد دارند. اره گرد بر، اره عمودی ازجمله این اره‌ها هستند. علاوه بر اره‌ها انواع دستگاه‌های پیشرفته برای سوراخ کردن، چسباندن لبه‌ها و روکش کردن محصولات چوبی در بهترین کارخانه چوب بری به کار می‌روند.

محصولات قابل اجرا در کارخانه چوب بری

یکی از نوآوری‌های صنایع چوبی نما امکان طراحی و ساخت مصنوعات چوبی طبق نظر و سلیقه مشتری است. این شرکت با همکاری طراحان داخلی ابتدا طرح موردنظر را برای مشتری طراحی می‌کند و بعد از تائید اولیه در کارخانه چوب بری شرکت آن را می‌سازد.
کلیه مراحل ساخت با متریال باکیفیت بوده و با نظارت مستقیم مدیر کارخانه انجام می‌شود. در این شرکت انواع محصولات چوبی مثل:

  • کابینت چوبی کلاسیک
  • کمد دیواری
  • درب چوبی
  • درب ورودی ساختمان
  • نمای داخلی چوب
  • بوفه و کنسول چوبی

و دیگر محصولات بنا بر خواست مشتری ساخته می‌شود. ساخت این محصولات در کارگاه چوب بری اختصاصی این اطمینان را به مشتری می‌دهد که محصولات با بهترین چوب و با بالاترین کیفیت ساخته و آماده می‌شوند.

بهترین کارخانه چوب بری در ایران

گروه صنایع چوبی نما یکی از بهترین کارخانه‌های چوب بری در ایران را دارد. این شرکت معتبر با ارائه پروژه‌های درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی، درب چوبی، کمد دیواری، کابینت آشپزخانه و نمای خارجی ساختمان توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند.
برای بازدید از پروژه‌های اجراشده در کارخانه نما گروه می‌توانید به صفحه‌ی کارخانه مراجعه کنید.

با ما در تماس باشید.

021-22014197
021-26231512

زمان مطالعه 5 دقیقه

گروه پژوهشی نما

نظرات (2)

  1. سامان جعفری
    ۶ خرداد ۱۴۰۳

    کیفیت و قیمت عالی

  2. محمد حسین
    ۸ خرداد ۱۴۰۳

    عالی

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *