اطلاعات تماس

لابی برج هرمس

لابی برج هرمس مانند هر ساختمان لوکس دیگری که شما وارد آن می‌شوید، اولین بخشی از ساختمان است که بازدیدکنندگان با آن روبرو می‌شوند و به بیانی اولین تاثیر را در ذهن مخاطب خواهد گذاشت. به طور کلی نوع فضای لابی شامل سرسراها، ورودی ها به سالن ها و راه پله و… است که در ورودی ساختمان به عنوان فضایی مشخص می‌شود. این بخش از ساختمان برای استقبال از مهمانان و یا هدایت افراد ساکن تعبیه شده است که تدابیر امنیتی و نگهبانی نیز در این بخش در نظر گرفته می‌شود و در مجموع می‌توان گفت که کنترل دسترسی و راه های ورود و خروج از ساختمان در این بخش انجام می‌گردد.

این فضا اغلب به عنوان چهره عمومی در فضای داخلی ساختمان عمل می‌کند و به فضاهای تعاملی‌تری تبدیل می‌شوند که تجربه کاربری پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهد. در نهایت نیز به راه پله‌ها و آسانسورها ختم می‌شود که افراد را به سمت واحدها و سایر طبقات هدایت می‌کنند.

در مطلب مربوط به لابی برج هرمس بد نیست بدانیم به بیان دیگر در ساختمان‌هایی که لوکس قلمداد می‌شوند، مانند برج باغ هرمس، ویژگی‌های خانه های سفارشی به چشم می‌خورند چرا که انگیزه خریدار باید بازدهی بالاتر از سرمایه گذاری باشد. در چنین ساختمان‌هایی هر چیزی با بالاترین کیفیت مواد اولیه و با ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد ساخته می‌شود که نتیجه را به یک اثر هنری تبدیل می‌کند.

لابی برج هرمس

شخصیت و عملکرد فضای این بخش از ساختمان اغلب منجر به اولین برداشت بازدیدکننده از ورود به ساختمان می‌شود و بر حسی که آنها از بنا می‌گیرند، تأثیر می گذارد. نگرانی های کلیدی طراحی برای این نوع فضا شامل تعادل زیبایی شناسی، امنیت، پایداری و ملاحظات عملیاتی است. اما در لابی برج هرمس که در یکی از بهترین محله‌های تهران و با معماری دقیق و اصولی ساخته شده است، چه ویژگی‌هایی در نظر گرفته شده است؟

  • ورودی ایمن لابی برج هرمس

    برای ورودی یک بنای لوکس و منحصر به فرد، ایمنی اولین نکته حائز اهمیت است. در این فضاها همواره یک یا چند نگهبان در ورودی حضور دارند، اما به جز این بخش، نیاز به یک سیستم ایمنی پیشرفته و مدرن حس می‌شود. استفاده از روشنایی مناسب، نکته مهمی در طراحی این بخش است. چرا که روشنایی باعث ایجاد حس امنیت برای ساکنین می‌شود، از طرفی اگر از نور به درستی استفاده نگردد، حس لوکس بودن را از فضا می‌گیرد. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، استفاده از دزدگیر، آژیر، سیستم قفل و دوربین و… که با جدیدترین تکنولوژی‌ها باشند، از دیگر نکاتی است که در لابی برج هرمس مورد توجه قرار خواهد گرفت.

  • طراحی هنرمندانه

    در پروژه‌های لوکس جایی است که معماران می‌توانند نهایت هنر خود را به نمای بگذارند. از آنجایی که ورودی ساختمان تاثیر مهمی در ذهن مهمانان و ساکنان و هر بازدیدکننده‌ای خواهد گذاشت، در بخش لابی برج هرمس اهمیت این زیبایی بیشتر حس می‌شود. بر همین اساس شما می‌توانید یک طراحی هنرمندانه و زیبا را در ابتدای ورود به ساختمان ببینید.

  • پوشش سنگ زیبا

    زیبایی از مهم‌ترین اصول در این بنا است. و یکی از مهم‌ترین بخش‌های سازنده زیبایی پوشش کف و دیوار است. در لابی برج هرمس و بخش ورودی آن از ترکیبی هنرمندانه از رنگ‌های تیره و روشن بهره گرفته شده است تا ظاهر و نتیجه‌ای لوکس را داشته باشد. این ظاهر با استفاده از متریالی با کیفیت بالا ایجاد می‌شود که می‌تواند تا سال‌ها زیبایی اولیه خود را حفظ کرده و توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.

  • محیطی دلچسب و کارآمد

    از آنجایی که لابی برج هرمس یکی از پر رفت و آمدترین بخش‌های این ساختمان است، باید در عین حال که زیبایی را شامل می‌شود، کارآمد نیز باشد. ممکن است در مواردی افرادی برای مدتی در لابی منتظر بمانند، که فضایی راحت و لوکس نیز برای مهمانان و مراجعه کنندگان در این بخش در نظر گرفته شده است. در کنار آن دسترسی راحت به درب ورودی و خروجی، آسانسورها و راه پله از دیگر مواردی هستند که در این طراحی مد نظر قرار گرفته شده است.

  • نورپردازی حرفه‌ای لابی برج هرمس

    نور یکی از مهم‌ترین بخش‌های زیبایی یک بنا به شمار می‌رود که تنها معماران حرفه‌ای به خوبی می‌دانند چگونه باید آن را در خدمت بگیرند تا نتیجه‌ای زیبا ایجاد کنند. در این فضا نیز نور و اکسسوری‌های مرتبط با نور به شیوه‌ای حرفه‌ای و زیبا به کار رفته‌اند.

  • جزئیات زیبا برج هرمس

    به جز متریال و ساختمان، وسایلی که در این بخش قرار می‌گیرند و جزئیات ظریف مانند قرنیزهای چوبی، لوسترها و سایر اکسسوری‌ها، همه مواردی هستند که مربوط به جزئیات این فضا می‌شوند اما در مجموع به زیبایی آن می‌افزایند و نتیجه‌ای خیره کننده ایجاد خواهند کرد.

 

گروه صنایع چوبی نما در لابی برج هرمس

در برج هرمس، فضاهای مشاع شامل لابی برج هرمس، سالن اجتماعات، آسانسور، استخر، باشگاه ورزشی و بام سبز است. برای ساخت بخش‌های مختلف این مجموعه، افرادی حرفه‌ای در هر زمینه گرد هم جمع شدند. برای ساخت هر بخش از این مجموعه از بهترین گروه‌های و استادکاران کمک گرفته شده است. از کارهای چوبی تا سنگی و… که همگی با بهترین متریال و مواد اولیه و با ترکیب هنر دست افراد کارآزموده، نتیجه‌ای زیبا و دلفریب برای بینندگان به همراه خواهد داشت. گروه صنعتی نما نیز به عنوان یکی از افراد فعال در این مجموعه، در ساخت بخش‌های چوبی با ظرافت و کیفیت بالا فعالیت داشته است.

برای ارتباط با ما در تماس باشید.

 

021-22014197
021-26231512

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *