اطلاعات تماس

فروش درب لاکچری

فروش درب لاکچری شاید برای خانه‌های ساده و آپارتمان‌های معمولی و مهم نباشد، اما وقتی صحبت از یک بنای لوکس می‌شود، تمام اجزا اهمیت پیدا می‌کنند و درها نیز از اولین بخش‌هایی هستند که در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرند. از این نظر باید در این انتخاب باید به نکات مهمی توجه کرد. در نظر داشته باشید که این انتخاب عموما بهتر است تحت نظر معمار ساختمان صورت بگیرد، چرا که معماری علم و هنر را در هم می‌آمیزد تا بناهایی زیبا و در عین حال مستحکم و قابل اطمینان برای ما به ارمغان آورد.

نکته مهم آنجاست که درب ورودی لاکچری یکی از اولین تاثیراتی است که بنای شما برای بینندگان می‌گذارد. وقتی صحبت از خانه های لوکس و یا بناهای تجاری خاص و لاکچری می‌شود، این امر اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. چرا که در هر صورت، بناهای لوکس بیشتر از خانه های طبقه متوسط مورد بررسی قرار می گیرند.

ویژگی‌های یک در لاکچری و شیک

درهای خانه ما تا حدودی یک بیانیه شخصی هستند، اولین تاثیری که خانه های ما بر بازدیدکنندگانمان می گذارد. بنابراین اساساً مهم است که دری را انتخاب کنیم، به بهترین شکل نمایانگر سبک زندگی، سلیقه و به طور کلی خانه یا محل کار ما باشد. در واقع درهای ورودی بخشی از شخصیت بنا و سبک زندگی فرد هستند که تا حدودی شناسنامه خانه شما را در بدو ورود به بازدیدکنندگان نشان می‌دهند. با یک انتخاب سنجیده، هر کسی می تواند فردیت خود را بیان کند: ظرافت، استحکام، شاید کمی جسارت یا دقیقا برعکس، سنت گرا ساده. در ادامه به بررسی مهم‌ترین فاکتورهایی می‌پردازیم که برای خرید و فروش درب لاکچری باید در نظر قرار دهید.

زیبایی ظاهری درب

در مورد فروش درب لاکچری باید بدانیم که یک انتخاب مناسب گزینه‌ای است که اول از همه ظاهری زیبا و با جزئیات خوب داشته باشد. این ظاهر زیبا شامل طراحی درست و اصولی و ساخت خوب است. یعنی اول مدل مناسبی برای آن در نظر گرفته شده باشد و در مرحله دوم مدل در نظر گرفته شده به خوبی اجرا شده باشد. برا اینکه بتوانید از این امر اطمینان حاصل کنید، باید با مجموعه‌ای مانند گروه نما همکاری کنید که سال‌ها سابقه درخشان در این زمینه دارد.

سبک مناسب

یکی از مهم‌ترین موارد آن است که باید زیبایی شناسی اولیه را در نظر بگیرید. یعنی بخش ورودی ساختمان شما باید با سبک و رنگ نمای شما مطابقت داشته باشد. برای مثال اگر سبک ساختمان شما نما رومی است، باید یک در کلاسیک انتخاب کنید. در عوض اگر سبک ساختمان شما مدرن است باید برای خرید درب ورودی مدرن ساختمان اقدام کنید.

توجه به مواد اولیه باکیفیت در فروش درب لاکچری

عموما افراد فکر می‌کنند که درب‌های لاکچری که می‌خرند، همگی از جنس چوب هستند. اما دو نکته حائز اهمیت است، اول اینکه به دلیل مسائل امنیتی و مقاومت، عموما از ترکیب چوب با فلز و… استفاده می‌کنند تا مقاومت آن در طی سال‌ها و امنیت آن در برابر هجوم عوامل تهدید کننده افزایش پیدا کند. یعنی خود محصول از جنس چوب است و قاب و لولا و سایر اجزا از فلز و فولاد و آلومینیوم و… ساخته می‌شود. دوم آنکه چوب نیز انواع مختلفی دارد و وقتی قرار است محصول نهایی، یک محصول لوکس و منحصر به فرد باشد، باید از چوبی اعلی و مرغوب استفاده شود که زیبایی دو چندانی را به نمایش بگذارد.

نکته بعدی که در انتخاب مواد اولیه مورد توجه باید قرار بگیرد، نوع آب و هوای منطقه‌ای است که ساختمان در آن بنا شده است چرا که برخی از انواع چوب‌های خالص برای استفاده در آب و هوای شرجی و مرطوب مناسب نیستند. از طرفی برای آب و هوای کوهستانی باید از مواد و متریالی استفاده شود که انرژی را حفظ کرده و مانع از خروج گرمای ساختمان به بیرون شود.

در مورد فروش درب لاکچری ، گروه صنایع چوبی نما بهترین راهکارها را داراست به طوری که با توجه به اینکه تشخیص گزینه‌های بالا برای افراد غیر متخصص کار ساده‌ای نیست، مشورت با یک سازنده خبره در این زمینه که به صورت تخصصی به تولید انواع درب‌های لوکس و زیبا می‌پردازد، راهکاری مطمئن برای انتخاب درست شما است.

فروش درب لاکچری

همانطور که احتمالا آرشیتکت شما به شما خواهد گفت، در واقع این انتخاب فقط یک درب ساده نیست و بسیار عمیق تر از آن است. حتی از مدت ها قبل از اینکه تاریخ به خوبی مستند شود، درهای ورودی راهی برای نشان دادن ثروت و موقعیت بوده‌اند. در این مورد، هر چه آنها بزرگتر باشند، صاحب خانه می خواهد ثروت، اهمیت یا قدرت بیشتری را به نمایش بگذارد. امروزه با وجود تغییر فاکتورها مختلف اما همچنان این مورد برای خانه های لوکس و همچنین مکان های تجاری صادق است. به ساختمان های مهم دولتی در شهرهای بزرگ فکر کنید، آنها معمولا دارای درهای بلند دوتایی در ورودی اصلی هستند. همین امر در مورد کلیساها، مسجدها، دادگاه ها، کتابخانه ها و هر ساختمان رسمی دیگری که می توانید تصور کنید، صدق می کند.

مجموعه نما گروه با پیوند زدن هنر و استفاده از بهترین متریال‌ها، درب‌هایی زیبا، خاص و لوکس را برای شما به ارمغان می‌آورد که زینت بخش خانه شما در بدو ورود باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش درب لاکچری از طریق شماره‌های زیر با ما در تماس باشید.

021-22014197
021-26231512

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *