اطلاعات تماس

جدیدترین مدل های آینه کنسول مدرن

معرفی جدیدترین مدل های آینه کنسول مدرن کمک می‌کند تا با انواع طرح‌های به روز این وسایل آشنا شوید و اگر به دنبال خرید آنها هستید بتوانید با در نظر گرفتن تمامی مدل‌ها انتخابی درست و اصولی داشته باشید. در این بخش گروه صنایع چوبی نما به عنوان متخصص در این حوزه انواع محبوب و به روز این محصولات را معرفی می‌کند.

به طور کلی کنسول، دراور یا کمدی چند منظوره و کاربردی است که در دکوراسیون خانه های مدرن نقش مهمی را ایفا می کند. میز آن معمولا همراه با آینه به صورت ست در نظر گرفته می‌شود، که سبک و قاب آینه بسته به مدل‌های میز و طراحی متفاوت است. امروزه در کمتر خانه‌ای می بینید که برای زیبایی دکوراسیون منزل از این محصولات بهره نبرده باشند.

این آیتم‌ها یک محصول دکوراتیو لوکس و لاکچری هستند که به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد می‌توانند در اتاق نشیمن و پذیرایی مورد استفاده قرار گیرند. به دلیل تنوع در طراحی داخلی و چیدمان خانه‌ها، این محصولات نیز در سبک ها و دسته ‌بندی‌‌های مختلف قرار می‌گیرند. گزینه‌هایی که امروزه در بازار موجود هستند از تنوع بسیار بالایی برخوردارند. بنابراین شما می توانید از نظر سبک، یک گزینه مدرن و مینیمال را انتخاب کنید، یا یک طرح کلاسیک و یا حتی لوکس رو به رو شوید و بهترین مدل را متناسب با سلیقه و همین طور دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. در واقع مهم‌ترین امر این است که تمامی وسایل و لوازم خانه شما از نظر رنگ و سبک و طرح با هم در تناسب باشند. پس اگر دکوراسیون خانه شما مدرن است، باید به سراغ گزینه‌های مدرن بروید تا با دیگر وسایل دکوراسیون منزل شما هارمونی داشته باشد.

آینه کنسول مدرن یا کلاسیک؟

در بررسی جدیدترین مدل های آینه کنسول مدرن، قاعدتا باید در نظر داشت که کدام یک از سبک‌های مدرن یا کلاسیک می تواند نیاز خانه شما را تامین کرده و دکوراسیون داخلی منزل شما را زیباتر کند. اما با توجه به متراژ پایین در آپارتمان های امروزی و تمایل انسان ها برای ایجاد دکورهای مدرن و مینیمالیستی که تمرکز بسیاری بر سادگی و خلوتی دارند، خرید لوازم اضافی به شدت کاهش یافته پیشنهاد ما برای شما می تواند گزینه‌های مینیمال و ساده باشد که کوچکتر هستند و فضای کمتری را هم در مقایسه با مدل‌های کلاسیک و کنده کاری شده اشغال می‌کنند.
از آنجایی که وسایل به کار رفته در طراحی داخلی با سبک مدرن بر اساس زندگی امروزی ما طراحی شده اند پس به همان نسبت کاربردی تر بوده و انتخاب کم ریسک تری هستند. می توان گفت با این انتخاب شما یک وسیله شیک و لوکس را در اختیار دارید که فضای مناسبی را برای دکوری‌های متنوع و مینیمال بی شمار شما فراهم می کند.
قرار دادن این آینه کنسول در اتاق نشیمن سبب می‌شود شما بتوانید در کنار یک وسیله دکوری یک محصول کاربردی نیز در اختیار داشته باشید. شمع ها، گلدان های فانتزی، کتاب و قاب عکس و مجسمه های متنوع زیبایی منحصر به فردی از سلیقه شما را به نمایش خواهند گذاشت. از سوی دیگر می‌توانید از کشو و کمد آن برای جای دادن ظرف و ظروف وسایل مهم و ضروری خود استفاده کنید. خرید آینه و کنسول مدرن به شما فضای زیادی را می دهد که به راحتی می توانید ظروف مورد نیاز با میز ناهار خوری را در آن قرار دهید.

این آیتم ها چه کاربردی دارند؟

به طور کلی جدیدترین مدل های آینه کنسول مدرن در اتاق خواب، ورودی منازل و سالن‌های پذیرایی قابل استفاده هستند و بر حسب مکانی که قرار است از آن استفاده شود، طرح‌های گوناگونی در بازار وجود دارد که به صورت زیر است:

  • چیدمان در پذیرایی: مهمترین و لوکس ترین قسمت هر خانه سالن پذیرایی است و از آنجایی که از مهمان‌ها در سالن پذیرایی استقبال می‌شود، دکوراسیون و چیدمان این کمدها در پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • چیدمان در اتاق خواب: کاربرد دیگر این میز کنسول در اتاق خواب و استفاده از آن به عنوان میز آرایش است. اگر اتاق کوچک باشد می‌توان از آن برای جا دادن وسایل قیمتی، لباس‌ها و لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کرد.
  • چیدمان در اتاق نشیمن: اتاق نشیمن یکی از پراستفاده ترین اتاق‌های منزل است که لوازم زیادی در آن قرار دارد. به همین دلیل این محصولات نیز گزینه‌های مناسبی برای اتاق نشیمن هستند که با قراردادن وسایل در این میز کنسول دسترسی به آن آسان‌تر می‌شود.

جدیدترین مدل های آینه کنسول مدرن

کوچکی یا بزرگی آینه و کنسول به فضایی که در اختیار دارید بستگی دارد. در منازلی با متراژ کوچک استفاده از گزینه‌های بزرگ توصیه نمی شود. اگر خانه‌ای که در آن سکونت دارید بزرگ است و فضای کافی دارد استفاده از یک نمونه کوچک اصلا به شما توصیه نمی شود. با این حال تنوع زیادی در مدل‌های این محصولات وجود دارد. در بخش کنسول آنها برخی دارای کشو هستند و برخی دیگر دارای کمد و برخی ترکیبی از این دو را شامل می‌شوند. اما مهم‌ترین وجه تمایز در ظاهر نوع آینه است، به همین دلیل هم برای چیدمان، شناختن انواع آینه نیز لازم و ضروری است. در این بخش از مقاله به معرفی انواع آن می پردازیم:

  • آینه کنسول مدل دایره‌ای: این نوع در سبک‌های مینیمال و امروزی کاربرد بیشتری دارد. چرا که آینه‌های گرد فضا را بزرگتر نشان می دهند و نور بیشتری را منعکس می‌کنند خوب است بدانید این طرح بیشتر در دکوراسیون اتاق خواب و سالن پذیرایی کاربرد دارد.
  • آینه و کنسول مدل مستطیلی: این نوع از مدل‌های محبوب است که روی اکثر کارها دیده می‌شوند و قابلیت نصب به صورت عمودی و افقی را دارند.
  • کنسول با آینه های چند تکه‌ای: اگر به دنبال طراحی جالب و جدید هستید استفاده از گزینه‌ةای تکه‌ای ایده خوبی است. این آینه‌ها در اشکال مثلثی، لوزی، چند ضلعی و طرح‌های هندسی متنوع در بازار موجود هستند که ظاهر متفاوت و مدرنی به کنسول شما می‌دهد.

021-22014197
021-26231512

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *