اطلاعات تماس

قیمت درب مدرن چوبی ساختمان

قیمت درب مدرن چوبی ساختمان با سنجیدن آن در مقایسه با ویژگی‌ها و فاکتورهایی که دارد یکی از مهم‌ترین نکات در بازسازی و یا ساخت خانه است. با این حال بسیاری از صاحبین خانه‌ها هزینه زیادی را صرف زیبایی تمام بخش‌های خانه خود می‌کنند، دیوارهای بی‌نقص درست می‌کنند، مبلمان زیبا و به روز انتخاب می‌کنند، در انتخاب طرح‌ها و رنگ‌ها دقیق عمل می‌کنند اما اهمیت درها را فراموش می‌کنند.
با اینکه این بخش اولین چیزی است که وقتی فردی به منزل شما مراجعه می‌کند با آن رو در رو می‌شود، با این حال افراد بسیاری نقش مهم آن را فراموش کرده و در بسیاری از خانه‌ها، درها، مخصوصا درهای داخلی اغلب دست نخورده و قدیمی هستند. همچنین در نظر داشته باشید که تنها یک لایه رنگ تازه را روی یک دری کهنه و قدیمی کافی نیست، بنابراین سزاوار توجه هستند. اما چطور باید انتخابی درست داشته باشیم؟ در این متن یک راهنمای کامل برای شما آماده کردیم:

چرا درب‌ها نقش مهمی در ساختمان دارند؟

به طور کلی می‌توان گفت که یک در مناسب برای خانه یا محل کار شما امنیت ایجاد می‌کند. این محصولات به عنوان نقاط اصلی ورود و خروج ساختمان عمل می‌کنند و امنیت را در برابر مزاحمین ناخواسته تامین می کنند. از طرفی ایحاد کننده حریم خصوصی هم هستند. به بیان دیگر با جداسازی فضاها و محدود کردن دسترسی، حریم خصوصی را برای ساکنین ساختمان فراهم می کنند.
به طور خلاصه، درب ها برای اهداف کاربردی، ایمنی و زیبایی در یک ساختمان به کار گرفته می‌شوند. به همین دلیل است که فاکتور زیبایی شناسی در مورد آنها اهمیت دارد. آنها می توانند به طراحی و ظاهر کلی ساختمان کمک کنند و سبک و شخصیت را اضافه کنند.
اما یکی از نکات مهمی که در مورد آنها کمتر پرداخته می‌شود، نقش تاثیرگذارشان در کنترل آب و هوا است. آنها می توانند به تنظیم دما و تهویه در ساختمان کمک کنند و آن را برای ساکنین راحت نگه دارند. همچنین در کاهش مصرف سوخت و صرفه‌جویی در هزینه‌های خانواده کمک کنند.

در هنگام خرید درب ساختمان به چه نکاتی باید توجه کرد؟

با در نظر گرفتن این عوامل می توانید گزینه‌ای را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز شما است و در رنج قیمت درب مدرن چوبی ساختمان مورد نظر شما است:

  • اول از همه هدف و کاربری در ورودی است. در نظر بگیرید که قرار است از آن برای چه هدفی استفاده کنید و چه الزاماتی را باید برآورده کند. به عنوان مثال، آیا این یک درب برای فضای داخلی نیاز دارید؟ یا یکی برای خارج از ساختمان لازم دارید؟ آیا نیاز است که ضد حریق باشد یا خیر و مواردی مانند این.
  • جنس و متریال ساخت درب ورودی ساختمان از دیگر نکات است. درها از مواد مختلفی از جمله چوب، فولاد، فایبرگلاس و… ساخته می‌شوند. قبل از تصمیم گیری، دوام، نگهداری و هزینه هر نوع ماده را در نظر بگیرید.
  • نکته بعدی اندازه درب ورودی مورد نظر شماست. باید جایگاه و محل نصب را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که به درستی انتخاب می‌کنید.
  • سبک و طرح در ساختمان از نکات بعدی است. سبکی را انتخاب کنید که ظاهر خانه یا ساختمان شما را تکمیل کند و با سلیقه شخصی شما مطابقت داشته باشد.
  • بودجه و هزینه درب ساختمان نکته مهمی است. قیمت این محصولات بر اساس جنس، اندازه و ویژگی‌ها متفاوت است. بودجه خود را تعیین کنید و به دنبال گزینه‌هایی باشید که نیازهای شما را در آن بودجه برآورده می کنند.

قیمت درب مدرن چوبی ساختمان

نکات مختلفی در تعیین قیمت یک محصول تاثیرگذار هستند که در ادامه به معرفی نکاتی که برای خرید درب لاکچری نیاز دارید، خواهیم پرداخت.

  1. نوع درب

    این ممکن است یک انتخاب ساده باشد زیرا برخی از صاحبان خانه ممکن است قبلاً ترجیحات مصالح را داشته باشند. عموما بین گزینه‌های چوبی و فلزی انتخاب می‌کنند. اما از جمله متریال‌های محبوب برای این محصول چوب است و چوب یک گزینه عالی است که اغلب برای درهای داخلی استفاده می شود. آنها را می توان به گونه‌ای پیچیده طراحی یا رنگ آمیزی کرد تا با هر طرح رنگی یا زیبایی شناسی مطابقت داشته باشد. آنها همچنین ماندگاری طولانی دارند، سرما یا گرما را هدایت نمی‌کنند، و به عنوان یک امتیاز اضافی، یک عایق صدای عالی هم هستند. هر چند گزینه‌های دیگر مانند MDF مقرون به صرفه‌تر از چوب هستند. اما زیبایی و خاص بودن چوب را ندارند. به همین دلیل انتخاب سخت‌پسندان همواره این نوع از متریال است.

  2. جنس مواد اولیه درب مدرن چوبی

    نکته بعدی که باید به آن توجه کرد، نوع مواد استفاده شده برای ساخت است. خرید از یک فروشگاه حرفه‌ای کمک می‌کند تا به محصولات با کیفیت بالاتری دسترسی داشته باشید. در این بین به جز جنس خود درب، محصولاتی که برای قاب و قفل‌ها و دستگیره و… استفاده می‌شوند هم مهم هستند.

  3. دارا بودن استانداردهای لازم در ورودی ساختمان

    محصولات خوب و مناسب انواع استانداردهای لازم را دارا می‌باشند. یکی از آنها مقاومت در برابر سرقت است. بعدی دسترسی‌پذیری است. در واقع باید با کدهای دسترسی مطابقت داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که تمام ساکنان ساختمان، از جمله افراد دارای معلولیت، می توانند به راحتی وارد ساختمان شده و از آن خارج شوند. ایمنی در برابر آتش نیز از ویژگی‌هایی است که محصولات ضد حریق دارند. درهای دارای درجه حریق می توانند از گسترش شعله و دود در صورت آتش سوزی جلوگیری کنند و زمان حیاتی را برای تخلیه ساکنان ساختمان فراهم کنند.

برای خرید با ما در تماس باشید:

021-22014197
021-26231512

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *