اطلاعات تماس

برج هرمس فرشته

برج هرمس فرشته یک پروژه سوپر لوکس و زیبا است که برای ساخت آن هنر و دانش روز به هم آمیخته شده و ترکیبی هنری، مقاوم و عالی از آنها ساخته شده است. در این مجموعه ترکیبی از بهترین متریال با استفاده از دانش و هنر معماری به کار گرفته شده‌اند تا نتیجه‌ای زیبا و در عین حال اصولی و تمام عیار بسازند. مجموعه‌ای از بهترین‌ها با رزومه‌های قوتی در این برج باغ به هم پیوسته‌اند و هر کدام بهترین کار خود را انجام دادند تا یک اثر هنری ماندگار برای زندگی خاص و لوکس بسازند. همچنین لازم به ذکر است که در این برج که واقع در منطقه فرشته است، گروه صنایع چوبی نما نیز مسئول طراحی و اجرای دکورهای چوبی است. در ادامه این مطلب به توضیح نکات بیشتری از این پروژه می‌پردازیم.

ویژگی‌های برج هرمس فرشته

مانند هر پروژه سوپرلوکس دیگری، عواملی هستند که این پروژه را نیز به یک گزینه خاص برای شما تبدیل می‌کنند. در واقع عوامل متعددی وجود دارد که می تواند به یک آپارتمان مجلل کمک کند، که از جمله آنها می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

موقعیت مکانی برج هرمس

یک موقعیت عالی در یک محله مطلوب از مهم‌ترین مزایایی است که باعث لوکس بودن یک پروژه می‌شود. همچنین عواملی مانند نزدیک به امکانات رفاهی مانند خرید، غذاخوری، و سرگرمی می تواند به حس لاکچری بودن یک برج و آپارتمان کمک کند. این پروژه در منطقه مسکونی فرشته واقع در الهیه است که یکی از خوشنام‌ترین و لوکس‌ترین محله‌ها در تهران به شمار می‌رود. برج باغ هرمس در تقاطع خیابان های نمازی و کوهیار واقع شده است که دسترسی این منطقه نیز به انواع مراکز تجاری، رستوران‌های لوکس و… بسیار راحت است.

متراژ برج

متراژ زیاد، سقف‌های بلند و پنجره‌های بزرگ می‌تواند به یک آپارتمان احساس لوکس بودن، بدهد. در واقع آپارتمان های لوکس معمولاً فضای بیشتری نسبت به آپارتمان های معمولی برای ساکنان ارائه می دهند در نتیجه این امر دارای اتاق خواب، اتاق نشیمن و حمام بزرگتر هستند. زمین این پروژه به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع است و در 27 طبقه ساخته شده است که متراژ واحدهای آن ۴۲۰ و ۴۹۰ و ۹۲۵ متر مربع هستند.

نما و ویو برج باغ هرمس فرشته

مناظر دیدنی از مناطق اطراف، مانند خط افق شهر یا مناظر آب، می تواند به حس لوکس یک آپارتمان اضافه کند. در تهران ما پتانسیل نمای شهر از زاویه بالا و نمای کوه‌ها را برای ویو یک ساختمان داریم که در برج هرمس فرشته با توجه به محل واقع شدن آن و ارتفاع زیادی که دارد، شما از شمال به سلسله جبال البرز و از جنوب، شرق و غرب به شهر تهران دید دارید که ویویی ابدی به شمار می‌رود.

امکانات رفاهی برج هرمس فرشته

آپارتمان های لوکس معمولا دارای طیف وسیعی از امکانات رفاهی مانند جیم و باشگاه به عنوان محلی برای ورزش، استخر، تراس روی پشت بام، خدمات دربان و نگهبانی 24 ساعته هستند. در برج هرمس فرشته نیز 3900 متر مربع به باغ و فضای سبز اختصاص داده شده است. 500 متر مربع برای استخر در نظر گرفته شده است و 110 متر مربع برای سالن اسکواش و 155 متر مربع برای سالن بدنسازی نیز در این برج تعبیه شده است. همچنین 400 متر مربع برای سالن اجتماعات و 300 متر مربع برای هلی پد است.

متریال باکیفیت

در آپارتمان‌های مجلل اغلب از روکش‌هایی با کیفیت بالا استفاده می‌شود. مانند کف‌های مرمر یا اسلب‌های زیبا، دکورهایی از چوب مرغوب چوب سخت، کابینت‌های سفارشی و… همه از مواردی هستند که می‌توانید در برج هرمس سوپر لوکس فرشته پیدا کنید و این پروژه نیز با بهره‌گیری از بهترین امکانات، نتیجه‌ای خاص و زیبا پدید آورده است.

فناوری‌ها و امکانات مدرن

فناوری خانه هوشمند، مانند سیستم‌های اتوماسیون خانگی، ورود بدون کلید، و سیستم‌های صوتی و روشنایی یکپارچه، می‌تواند به حس لوکس یک آپارتمان اضافه کند. همچنین امکاناتی نظیر هلی پد و… نیز همگی از مواردی هستند که باعث ایجاد حس لاکچری در یک بنا می‌شوند.

حریم خصوصی

بی شک برای هر فردی امنیت و حریم خصوصی در خانه از مهم‌ترین موضوعات هستند و در پی این موضوع، حریم خصوصی اغلب یک عامل کلیدی در زندگی لوکس است. آپارتمان‌هایی با آسانسور خصوصی، پارکینگ اختصاصی و دیوارهای عایق صدا می‌توانند به ساکنان احساس خلوت و امنیت بدهند.

دکورهای چوبی برج هرمس فرشته

دکورهای چوبی برج هرمس فرشته مانند هر جزئیات دیگر در یک پروژه لوکس حرف اول را می‌زنند. جزئیاتی با کیفیت بالا که با دقت و زیبایی به ساخته و اجرا شده‌اند. در برج هرمس فرشته شما می‌توانید دکورهای چوبی خاص و زیبایی را ببینید که به چشم نوازی نتیجه کار کمک شایانی کرده‌اند. تمامی این بخش‌ها اعم از درب‌ها، قرنیزها، ازاره سرویس مهمان و دکورهای چوبی لابی هستند. در ساخت تمامی این اجزا از بهترین متریال با طراحی‌های زیبا و اجرایی بی نقص هستند.

نکته مهم درباره دکورهای چوبی برج هرمس فرشته آن است که باید توجه داشته باشیم در یک پروژه سوپر لوکس قرار نیست از آخرین ترندهای بازار پیروی شود، بلکه قرار است ویژگی‌های لوکس و زیبا اضافه شود که سبک و لحن پروژه را داشته باشند. با این حساب مجموعه نما گروه با هنر و خلاقیت انواع دکور چوبی خاص مخصوص این بنا را ساخته است که نتیجه کار را متفاوت و زیبا می‌کند.

برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره‌های زیر با ما در تماس باشید:

021-22014197
021-26231512

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *