اطلاعات تماس

برج باغ هرمس

برج باغ هرمس یک برج لوکس و زیبا در منطقه فرشته تهران است که حاصل ترکیب هنر و علم بوده و با استفاده از دانش روز، معماری زیبایی کم نظیری را بوجود آورده است و اکنون در کنار بهترین انتخاب‌های تهران، سربلند ایستاده است. این ساختمان 27 طبقه شاهکاری در دل منطقه‌ای سوپر لوکس تهران، یعنی محله مسکونی فرشته است که با امکانات کامل، امکان لذت بردن ساکنان از شرایط را فراهم می‌کند.

در ساخت برج باغ هرمس از بهترین متریال و مواد اولیه استفاده شده است و از تخصص و هنر کارآزموده‌ترین‌ها در هر حیطه بهره گرفته شده است. گروه صنایع چوبی نما نیز به عنوان یکی از دست‌اندرکاران در ساخت این بنا مفتخر است که اعلام کند در ساخت دکورهای چوبی اعم از درب، قرنیز، آزاره و… فعالیت داشته است. در ادامه به شرح جزئیات بیشتری از این بنای فاخر خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های برج باغ هرمس این پروژه سوپر لوکس

برج باغ هرمس در زمینی به مساحت 6000 متر مربع ساخته شده است و شامل 27 طبقه است که از آنها 20 طبقه روی همکف قرار گرفته‌اند، 6 طبقه در تراز منفی هستند و یک طبقه در تراز همکف واقع شده است. تمامی واحدهای این ساختمان مسکونی بوده و در مساحت‌های 420 متر مربع، 490 متر مربع و 925 متر مربعی طراحی و ساخته شده‌اند. لازم به ذکر است که ارتفاع کل ساختمان ۱۲۱ متر است که ۲۱ متر زیر زمین قرار گرفته است.

امکانات این برج زیبا سبب می‌شوند تا شما در هر روز از اقامت خود در آن لذت ببرید و حس اقامت در یک هتل لوکس را داشته باشید. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 3900 متر مربع فضای سبز که این برج لوکس را به یک «برج باغ» با فضاسازی ویژه تبدیل کرده است.
  • 500 متر مربع به استخر اختصاص داده شده است. از سایر امکانات ورزشی می‌توان به 110 متر مربع برای سالن اسکواش و 155 متر مربع برای سالن بدنسازی اشاره کرد.
  • 400 متر مربع فضا به سالن اجتماعات اختصاص داده شده است.
  • 300 متر مربع هم برای هلی پد در نظر گرفته شده است.

در بخش‌های مرتبط با زیرساخت و تجهیزاتی نیز به شیوه‌ای دقیق و اصولی عمل شده است تا رفاه حال ساکنین در هر حال برقرار باشد. از جمله آنها می‌توان به سیستم تهویه مطبوعی اشاره کرد که قابلیت کنترل دمای هر یک از فضاها را به طور مستقل دارد، همچنین برق اضطراری جهت آسانسورها، فضاهای مشاعات و آپارتمان‌ها نیز از دیگر نکات حائز اهمیت است.

در مراحل ساخت نیز تمامی نکات مورد نیاز برای ایمن‌سازی انجام شده است. برج باغ هرمس با گودبرداری و پایدارسازی خاک به عمق ۲۱ متر با نیلینگ و انکراژ ساخته شده است.

نما در برج باغ هرمس

وقتی صحبت از یک پروژه در کلاس کاری لوکس می‌شود، خاص‌ترین‌ها مد نظر هستند و همه جزئیات باید با دقت و جزئی نگری طراحی و انجام شود. در ساخت این پروژه نیز نه تنها از جدیدترین علم روز و مصالح برای ایمن‌سازی استفاده شده است، بلکه برای زیبایی آن نیز از بهترین متریال‌ها کمک گرفته شده است که در ترکیب با شرکت‌ها و افراد مجرب در هر حیطه نتیجه‌ای کم نظیر ایجاد شده است که می‌تواند نظر افراد سخت‌پسند را نیز به راحتی به خود جلب کند. تمامی نکات سبب شده‌اند تا برج باغ هرمس به عنوان یکی از بهترین ساختمان‌های لوکس تهران شناخته شود.

شرکت نما گروه نیز در پروژه برج باغ هرمس و در بخش ساخت و طراحی انواع دکور چوبی خاص فعالیت داشته است. این بخش‌ها عبارتند از درب‌ها، قرنیزها، ازاره سرویس مهمان و دکورهای چوبی لابی که تمامی آنها با کیفیت و جزئی نگری بالا ساخته و نصب شدند. در قسمت درب‌های پروژه با توجه به طراحی چند مرحله‌ای توانستیم با استفاده از نورپردازی و تلفیق آن با چوب محصول جذاب و متفاوتی را خلق کنیم.

همچنین با به کارگیری خط‌های نوری در قرنیز‌ها فضای دل‌انگیزی را در قسمت پذیرایی و لابی ورودی اتاق‌ها به وجود آورده‌ایم. در سرویس‌های ورودی مهمانِ واحد‌ها با استفاده از چوب، رزین، ورق طلا و هنر دست ازاره‌های خاص را برای زیبایی هر چه بیشتر فضا ساخته‌ایم.

در هر کدام از قسمت‌های ورودی فضاها با توجه به طراحی هوشمندانه طراح داخلی پروژه گیت‌های ورودی را به منظور تفکیک‌ فضاها و جدا سازی دیوارهای ورودی هر قسمت تولید و در محل پروژه نصب و اجرا کرده‌ایم.

منطقه و محله برج باغ هرمس، این برج باغ لاکچری

الهیه از مناطق قدیمی و به نام تهران از روزگاران قدیم بوده است و منطقه مسکونی فرشته مانند نگین انگشتر منطقه الهیه، همواره مورد توجه مرفه‌ترین خانواده‌های ساکن در تهران و حتی ایران است. برج باغ هرمس نیز در خیابان فرشته و در تقاطع خیابان‌های نمازی و کوهیار واقع شده است که از شمال به کوه‌های شمال تهران و رشته کوه البرز دید دارد و از شرق و غرب و جنوب نیز تهران را در زیر پا دارد.
همواره دسترسی ساده و مسیرهای رفت‌وآمد نیز از نکات مهم برای رفاه ساکنین هستند. این ساختمان به سبب موقعیت مناسبی که دارد به اتوبان‌های مدرس و چمران و همچنین خیابان ولیعصر که شاهراه تهران است، دسترسی ساده و راحت دارد. به لحاظ وسایل حمل و نقل عمومی شهری نیز، خط 1 مترو تهران که در خیابان شریعتی واقع شده است، فاصله کمی با مکان قرارگیری این بنا دارد.

نکاتی درباره احراز هویت و قیمت‌گذاری واحدها در برج هرمس

در خصوص قیمت‌گذاری‌های این پروژه، مانند هر پروژه لوکس دیگری نکاتی وجود دارند. برای مثال به سبب منظره زیبای ساختمان به ازای هر طبقه‌ای که بالاتر می‌رود، 3 درصد به قیمت پایه افزوده می‌شود. بالکن‌ها تمام قیمت محاسبه می‌شوند اما تراس‌های غیر مسقف یک سوم قیمت متراژ مفید واحد هستند.

همچنین لازم به ذکر است که احراز مالکیت برای برج هرمس تنها از طریق قراردادهای واگذاری آن که به تأیید و امضاء مالکین مجتمع رسيده باشد، انجام خواهد شد.

برای سفارش درب، ازاره، قرنیز و انواع دکورهای چوبی با شماره‌های زیر می‌توانید تماس بگیرید

021-22014197
021-26231512

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *