اطلاعات تماس

انواع دکور چوبی خاص

خواندن درباره انواع دکور چوبی خاص می‌تواند برای کسانی که به استفاده از چوب در طراحی داخلی خانه یا محل کار خود علاقه دارند، مفید باشد. این روزها افراد بسیاری جذب این متریال می‌شوند. این ماده دلایل زیادی برای طرفداران خود ایجاد می‌کند. چرا که خانه را پر از گرما و حس آرامش می‌کند، به شکل‌های مختلف می‌تواند در خانه شما قرار بگیرد و کاربردهای متفاوتی داشته باشد و از همه مهم‌تر آنکه با سبک‌های مختلف عجین می‌شود و می‌تواند در هر سبکی از کلاسیک گرفته تا روستیک و مدرن و حتی مینیمال به شیوه‌ای مناسب، جایی برای خود باز کند.
از زمان پیدایش خانه در تاریخ بشریت، چوب بیشترین استفاده را برای ساخت و ساز دارد. قدیمی‌ترین خانه چوبی که هنوز در حال استفاده است به قرن یازدهم باز می‌گردد، این خانه در دهکده‌ای نروژی واقع شده است. همین امر نشان دهنده این موضوع است که این متریال بادوام‌ترین ماده طبیعی است که می‌توانید برای طراحی داخلی استفاده کنید. اما چگونه باید آن را به کار برد؟ در ادامه به توضیح این امر خواهیم پرداخت.

5 ویژگی در بررسی انواع دکور چوبی خاص

در مورد انواع دکور چوبی خاص بد نیست بدانیم وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی خانه می‌شود، چوب انتخابی کلاسیک و همه پسند است. هیچ ماده ‌ای به اندازه آن همه کاره و سازگار نیست و همین سازگاری است که آن را در بین طراحان نیز محبوب می‌کند. اگر به دنبال طراحی و یا بازسازی فضای خود هستید، طراحان داخلی ما در نما گرئه به شما پیشنهاد می کنند که دکوراسیون داخلی چوبی را انتخاب کنید. در ادامه به تشریح این دلایل خواهیم پرداخت.

1. دکور چوبی با دوام بالا

این متریال یکی از بادوام‌ترین مواد موجود است که می‌توانید برای دکوراسیون داخلی خانه خود از آن کمک بگیرید و اگر به درستی از آن نگهداری و مراقبت شود، می‌تواند تا چندین سال دوام بیاورد. و هم اکنون با استفاده از آخرین روش‌های نگهداری، مراقبت از آن آسان‌تر از همیشه است. برای مثال همه می‌دانند که مبلمان چوبی، از محکم‌ترین مبلمان موجود در بازار هستند. به عنوان مثال، بسیار بیشتر از صندلی های پلاستیکی دوام می‌آورد. این موضوع درباره کمد، کابینت، کف و… نیز صادق است.

2. احساس طبیعی

بسیاری از ما بیشتر زمان خود را در داخل خانه می گذرانیم. آوردن بخش‌هایی از طبیعت در قالب یک دکور چوبی خاص به طراحی داخلی می‌تواند به فضا احساس آرامش دهد. علاوه بر این، این متریال در خانه حسی گرم و دنج را برای شما ایجاد می‌:ند. بر اساس برخی مطالعات، حتی می‌تواند به سلامت روح و روان افراد نیز کمک کند.

3. کاربرد گسترده دکورهای چوبی

طراحی داخلی شما هر چه که باشد، این متریال می‌تواند متناسب با فضای شما باشد. در حالی که مواد خاصی مانند فولاد یا پلاستیک با سبک‌هایی بسیار خاص مطابقت دارند، چوب همه کاره است و این متریال می‌تواند مدرن و امروزی یا سنتی و کلاسیک باشد. همچنین برای فضاهای مختلفی از خانه گرفته تا محل کار کاربرد دارد.

4. دکورهای چوبی، منبع الهامات بزرگ

چوب علاوه بر لطافتی که در فضا به ارمغان می‌آورد، تنها ماده‌ای است که می‌توان آن را براق، صیقلی یا هر شکلی که می‌خواهد به آن پرداخت کرد. امروزه، تکنیک‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید آن را آنطور که می‌خواهید درست کنید. حتی اگر تصمیم دارید آن را با تغییرات اندک یا بدون هیچ تغییری همانطور که هست رها کنید. آن را می‌توان به طرح‌ها و عناصر دکوری منحصربه‌فرد تبدیل کرد که ویژگی‌ها، بافت‌ها و دانه‌های منحصربه‌فرد آن را به تصویر می‌کشد. برای ستایش هر سبک، دکور و تن رنگی عالی است.

5. دوست دار طبیعت

برای آنهایی که دغدغه طبیعت را دارند، این ماده بهترین گزینه است. چرا که از دل جنگل‌ها و طبیعت آمده است و بر خلاف موادی مانند پلاستیک، آسیب هولناکی از خود به جای نمی‌گذارد.

در کجای دکوراسیون از چوب استفاده کنیم؟

حال که با انواع دکور چوبی خاص آشنا شدید، در ادامه به محل‌هایی می‌پردازیم که می‌توانید از این متریال در آنها استفاده کنید:

  • دکور چوبی کف: یکی از معمول‌ترین استفاده‌ها از این متریال در فضای داخلی اغلب به معنای کفپوش پارکت است. در حالی که این کفپوش پارکت می‌تواند نشانه‌ای از تجمل و لوکس بودن را در خانه شما ایجاد کند، در عین حال گرما و راحتی را برای شما به همراه خواهد داشت. تخته‌ها در ضخامت، طول و عرض‌های مختلف وجود دارند. اشکال متنوعی هم برای آنها طراحی شده است که می‌تواند هر نوع سلیقه‌ای را پوشش دهد.
  • دکور چوبی دیوار: این روزها بسیاری از افراد پنل‌هایی از این متریال را روی دیوار خود نصب می‌کنند، استفاده از این پنل‌ها به سال‌ها پیش باز می‌گردد که امروزه مجددا به ترند دکوراسیون داخلی تبدیل شده است و به این پنل‌ها، ازاره گفته می‌شود. سفارش و نصب ازاره چوبی دیوار از دیگر فعالیت‌هایی است که نما گروه برای شما فراهم آورده است.
  • دکور چوبی درب: درب داخلی معمولاً از چوب ساخته می‌شوند اما بسیاری نیز از درهای طرح چوب و یا چوب در ترکیب با فلز و.. برای درهای اصلی ساختمان هم استفاده می‌کنند. در نهایت این متریال می‌تواند ورودی‌هایی زیبا و لوکس برای خانه شما بسازد.
  • کابینت: از مهم‌ترین کاربردهای این متریال در خانه، قفسه‌های کابینت است. کابینت‌ها یکی از مهم‌ترین اجزای آشپزخانه هستند که در دکوراسیون کلی خانه شما نیز نقش مهمی دارند. دو نمونه از این مدل‌ها را که توسط مجموعه صنایع چوبی نما طراحی و پیاده سازی شده اند را می‌توانید با عنوان دکور چوبی لوکس آشپزخانه سبک کلاسیک و دکور چوبی لاکچری آشپزخانه سبک کلاسیک مشاهده کنید.
  • لوازم منزل: از لوستر گرفته تا مبل و تختخواب و کمد و کمد دیواری همه عموما از جنس چوب هستند و ترکیب مناسب آنها با یکدیگر یک دکوراسیون زیبا و منحصر به فرد را می‌سازد.

سفارش و خرید انواع دکور چوبی خاص

در حالی که این که این ماده مزایای فراوانی دارد، همواره از قیمت مناسب برخوردار است که می‌تواند مهمان هر خانه ای بشود. اما برای اینکه بتوانید از تمامی ویژگی‌های انواع دکور چوبی خاص بهره‌مند شوید، باید به شیوه‌ای مناسب و حرفه‌ای از آن استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید برای اجرای بهترین طرح ها و مدل های دکور چوبی خاص از طریق شماره‌های زیر با ما در تماس باشید:

021-22014197
021-26231512

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *