اطلاعات تماس

خرید درب لاکچری

اگر به دنبال خانه‌ای لاکچری هستید، خرید درب لاکچری نیز یکی از موضوعاتی است که باید مد نظر قرار دهید. چرا که درب ورودی ساختمان شما، اولین دیدی است که هر فرد مراجع با آن روبرو می‌شود. در نتیجه در یک بنای اصولی و مهندسی شده این درب باید اشاره‌ای به سبک داخل خانه داشته باشد. اما این تنها مختص به ورودی ساختمان نیست. بلکه درب‌های داخلی نیز به عنوان جزئیات حائز اهمیت باید درست و اصولی انتخاب شوند. هنگام انتخاب یک درب مناسب، به خاطر داشته باشید که این کاملاً به ترجیحات شخصی و سبک خانه شما بستگی دارد. در نتیجه بهترین گزینه آن است که هم مطابق سلیقه شما باشد و هم با ظاهر و دکوراسیون موجود در خانه شما هماهنگی داشته باشد.

پس انتخاب در ورودی لوکس شما باید با توجه به سبک کلی خانه باشد. چه یک ساختمان جدید و فوق العاده مدرن باشد، چه یک ساختمان با سبکی کلاسیک در نهایت درهای داخلی و ورودی مکمل نمای کلی خانه هستند و باید با دکوراسیون و معماری مطابقت داشته باشند. به بیان دیگر این به معنی آن است که همه جزئیات باید با طراحی موجود در بقیه بنا هماهنگ باشند تا حس یکپارچگی ایجاد کنند و این امر یکی از اصول اولیه و مهم در زمینه معماری است. برای مثال وقتی از بهترین طرح ها و مدل های دکور چوبی لوکس برای خانه خود استفاده کردید، قطعا یک درب شیشه‌ای انتخاب خوبی برای شما نیست. در ادامه به بررسی نکاتی که برای انتخاب این موارد باید مد نظر قرار دهید، خواهیم پرداخت.

نکات مهم برای انتخاب درهای مناسب

هزینه و بودجه، اندازه و متریال و مواد اولیه عواملی هستند که برای خرید درب لاکچری باید در نظر داشته باشید، چه درباره درهای ورودی و چه درهای داخلی بررسی این گزینه‌ها اهمیت دارند. در ادامه این بخش، نگاهی می‌اندازیم به هر آنچه که برای این خرید باید در نظر بگیرید تا انتخابی مناسب داشته باشید.

1. سبک و نوع طراحی

این مورد یکی از نکات مهم است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. دربی مناسب است که طراحی آن در سبک بنا و معماری باشد. برای مثال اگر یک ساختمان نما رومی است، دربی مینیمال و ساده و گزینه مناسبی نیست، یک گزینه کلاسیک و لاکچری موردی است که باید انتخاب شود. در عوض وقتی برای یک ویلا با طراحی مدرن قرار است انتخاب کنید، یک در چوبی منبت کاری شده گزینه مناسبی نیست و باید گزینه‌ای ساده، مینیمال و مدرن را گزینش کنید.

2. لعاب و پرداخت مناسب

در مورد محصولات چوبی، پولیش، لعاب و پرداخت عوامل مهمی هستند که بر روی ماندگاری آن چوب تاثیر می‌گذارند. در نتیجه خرید از تولید کننده‌ای که پولیش و لعاب بهتری برای محصولات خود انجام می‌دهد سبب می‌شود تا محصولی بهتر و ماندگارتر داشته باشد.

3. مقاومت درب

مقاومت کالا باید بر اساس کاربرد آن انتخاب شود. اگر صحبت درباره درهای ورودی باشد، شما باید به دنبال یک محصول ضد سرقت باشید. اگر برای بیرون خانه و یا حمام و سرویس بهداشتی قرار است گزینه را انتخاب کنید، قطعا گزینه‌های ضد آب بهتر هستند. پس نوع کاربردی که قرار است در بنا داشته باشد روی انتخاب شما تاثیرگذار خواهد بود.

4. نوع و محل کاربرد

به جز مسائل مربوط به مقاومت، محلی که قرار است این محصول مورد استفاده قرار بگیرد از عوامل تاثیرگذار در انتخاب است. اول اینکه باید اندازه دقیق مشخص باشد و دوم اینکه باید در نظر داشته باشید که برای درهای ورودی عموما گزینه کارایی و امنیت مهم است اما برای درهای داخلی بیشتر به ظرافت و زیبایی توجه می‌شود.

5. جنس مواد اولیه

برای هر محصولی، متریال اولیه‌ای که مورد استفاده قرار می‌گیرد مهم است چرا که هرچقدر کیفیت ساخت بالا باشد اما کیفیت مواد اولیه مساعد نباشند، همچنان محصول خوبی نخواهید داشت. در نتیجه متریال استفاده شده برای ساخت، به خصوص در محصولات چوبی و نوع چوبی که مورد استفاده قرار گرفته است، نکته بسیار مهمی است.

خرید درب لاکچری

یک درب زیبا و خوش ساخت می‌تواند نمای داخلی و بیرونی ساختمان و بنای شما را متحول کند و جذابیت آن را افزایش دهد و در نهایت به ارزش خانه شما بیافزاید. حتی اگر وسایل بسیار زیبایی را برای خانه خود انتخاب کنید اما در بین اجزای خانه مانند درب و گچ‌بری و… با وسایل ارتباط سبکی وجود نداشته باشد، در نهایت ظاهری زیبا نخواهید داشت. اما چگونه باید گزینه‌ای که برای شما مناسب است را انتخاب کنید؟ برای این کار پس از بررسی نکات ذکر شده، در بخش‌های قبلی همین متن، باید با یک طراح یا معمار کاربلد مشورت کنید. ما در گروه نما می‌توانیم با مشاوره برای انواع دکوراسیون چوبی بهترین‌ها را به شما پیشنهاد دهیم و کاری را کاملا مطابق با سلیقه شخصی شما تحویل دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم که از بخش پروژه های ما دیدن کنید و یا از طریق شماره‌های زیر با ما در تماس باشید:

021-22014197
021-26231512

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *