اطلاعات تماس

بهترین مدل های کنسول روشویی کلاسیک

بهترین مدل های کنسول روشویی کلاسیک از آن جهت اهمیت دارد که این بخش از خانه عموما فضای کوچکی دارد و هر کسی ترجیح می‌دهد که نهایت استفاده را از آن داشته باشد. این شامل کابینت روشویی نیز می‌شود و یک کنسول زیبا به راحتی می‌تواند به جذابیت اصلی حمام شما تبدیل شود، در این متن نیز گروه صنایع چوبی نما به این موضوع می‌پردازد.

اما چگونه بهترین گزینه را برای حمام خود انتخاب کنید که نه تنها ظاهر خوبی داشته باشد بلکه همه چیز را از لیست نیازهای شما نیز برآروده کند؟ ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا گزینه‌ای را پیدا کنید که حمام شما را به مکان مورد علاقه جدید شما در خانه تبدیل می‌کند.

نکاتی برای انتخاب کنسول روشویی

برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید و بهترین مدل های کنسول روشویی کلاسیک را بیابید که تا سال‌ها بتوانید از آن استفاده کنید، باید بررسی‌های لازم را انجام دهید که این امر نیاز به تفکر و بررسی دقیق دارد. شما باید همه چیز را از کاربردی گرفته تا ظاهر را در نظر بگیرید. این مراحل که در ادامه به معرفی به شما کمک می‌کند تا تمام اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب روشویی مناسب حمام را جمع آوری کنید.

1. در نظر بگیرید که چه کسی قرار است از آن استفاده کند

انتخاب شما باید بر اساس افرادی باشد که می‌خواهند از این روشویی استفاده کنند و نوع کاربردی که از آن خواهند داشت. اگر قرار است توسط یک فرد سالمند استفاده شود و یا در خانه کودک دارید، باید ارتفاع کمتری را انتخاب کنید، در حالی که برای خانه‌هایی که تمام ساکنین آن بزرگسال هستند، می‌توانید ارتفاع بیشتری را انتخاب کنید. شما همچنین باید در نظر بگیرید که چه کاربردی خواهید داشت. اگر فردی هستید که دوست دارید آرایش و موهای خود را در دستشویی انجام دهید، کنسول شما باید فضای ذخیره سازی بیشتری برای قرار دادن لوازم داشته باشد. ما در انواع آینه و کنسول کلاسیک خود با در نظر گرفتن نیازهای هر مشتری، بهترین گزینه را برای آنها ارائه خواهیم داد.

2. جای مناسب را انتخاب کنید

محل قرارگیری برخی از موارد مانند توالت ایرانی، توالت فرنگی، مکان‌هایی که می‌توانید روشویی خود را قرار دهید، محدود می‌کنند. مواردی که باید هنگام تعیین مکان در نظر بگیرید، عبارتند از:

  • جهت باز شدن در : اگر درب حمام شما به سمت داخل تاب می‌خورد ممکن است که با روشویی برخورد داشته باشد و صحنه ناخوشایند بریدن بخشی از در هم هیچ وقت گزینه مناسبی نیست.
  • توالت‌ها : اگر دو توالت دارید باید توجه کنید که روشویی و کابینت فضای آنها را محدود نکنند. همچنین باید در نظر بگیرید که آیا محل کافی برای نشستن و بلند شدن وجود دارد یا نه؟
  • مسیر رفت و آمد : کنسول باید به شیوه‌ای قرار بگیرد که بتوانید بدون دردسر وارد دستشویی شده و خارج شوید. اگر در جایی قرار گیرد که مدام با آن برخورد کنید، این به یک آزار مداوم برای شما تبدیل خواهد شد. برای این کار می‌توانید با قدم زدن در فضا آزمایش کنید و از یک جانشین، مانند کارتن و جعبه به جای روشویی استفاده کنید.

3. اندازه‌ها را در نظر بگیرید

اندازه کنسول روشویی باید در رابطه با فضای حمام شما منطقی باشد. اینجاست که یک متر به کار می‌آید. باید بر اساس عواملی که در بخش قبلی در مورد آن صحبت کردیم، اندازه گیری‌های را انجام دهید تا تعیین کنید که طول، عمق و بلندی این باکس چقدر باید باشد.

  • عرض : این اندازه‌گیری نشان می‌دهد که چه مقدار فضا برای انتخاب روشویی دارید و باید روشویی بزرگ انتخاب کنید یا کوچک.
  • قد : در این بخش است که باید قد ساکنین خانه مورد توجه قرار داده شود. به خصوص اگر کودکی در خانه زندگی می‌کند، یک کابینت کوتاه‌تر برای شما انتخاب مناسب‌تری است.
  • عمق : این گزینه به طور مستقیم با فضای خالی سرویس بهداشتی شما ارتباط دارد. همچنین روشویی عمیق‌تر فضای ذخیره‌سازی را افزایش می‌دهد.

بهترین مدل های کنسول روشویی کلاسیک

جنس و نوع مواد اولیه‌ای که برای کنسول انتخاب می‌کنید در عین حال که روی قیمت آن تاثیر دارند، میزان مقاومت و کیفیت آن را نیز تعیین می‌کنند. در نظر داشته باشید که این کنسول با مواد زیادی در تماس است. آب و محصولات پاک کننده فقط چند مورد از آنها هستند. همچنین محیط سرویس بهداشتی عموما مرطوب است. در حالی که ممکن است ظاهر یک متریال یا روکش را دوست داشته باشید، ممکن است ضد آب نباشد یا مستعد لکه یا خراش باشد. متریال خوب گزینه‌ای است که علاوه بر دوام، به سادگی نیز تمیز شود.

پس از بررسی نکات لازم برای انتخاب کنسول نوبت آن است تا به گزینه‌های ظاهری بپردازید و مدل مورد نظر خود را بر اساس آن انتخاب کنید.

  • سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید : برای این امر باید با توجه به سایر نکات طراحی در خانه خود اقدام به انتخاب کنید و کنسولی متناسب با سبک خانه خود را سفارش دهید.
  • رنگ مناسب را پیدا کنید : بر اساس رنگ کف و دیوارها و چینی‌آلات بهداشتی، گزینه مناسب را برای کنسول روشویی انتخاب کنید.
  • سنگ روشویی را برگزینید : اندازه‌های کابینت روشویی روی سنگ روشویی تاثیر دارند. سپس بر اساس رنگ کنسول و نوع طراحی باید رنگ مناسب را انتخاب کنید.

سفارش کنسول روشویی

در بهترین طرح ها و مدل های دکور چوبی لوکس همواره گزینه‌ای مناسب است که متناسب با سلیقه شما و گزینه‌های مد نظر شما باشد، که این شامل انتخاب بهترین مدل های کنسول روشویی کلاسیک نیز می‌شود. کارشناسان طراحی ما در گروه صنایع چوبی نما می‌توانند در این فرآیند، به صورت گام به گام به شما کمک کرده و سایر نیازهای طراحی شما در هر نقطه از خانه شامل حمام و آشپزخانه را نیز برطرف کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره‌های زیر با ما در تماس باشید:

021-22014197
021-26231512

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *