اطلاعات تماس

خرید درب ورودی ساختمان

خرید درب ورودی ساختمان موضوع قابل توجهی است چرا که طراحی درب جلو یک عامل مهم در جذابیت هر ساختمانی به شمار می‌رود. ایده‌های زیادی برای انتخاب درب ورودی وجود دارد اما همواره باید نکاتی مانند امنیت نیز مورد توجه قرار گیرد، در نهایت نیز انتخاب صحیح برای تکمیل معماری خانه، برای ظاهر بیرونی ساختمان، بسیار مهم است. در این متن گروه صنایع چوبی نما با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و کارشناسان مجرب خود، نکات مهم برای خرید در ورودی را به شما معرفی می‌کند تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

چطور در ورودی مناسب انتخاب کنیم؟

درهای ورودی باید به اندازه کافی محکم باشند تا بتوانند در برابر باد، باران، آفتاب سوزان و مزاحمان احتمالی مقاومت کنند، در عین حال به اندازه کافی زیبا باشند تا تاثیر اولیه خوبی داشته باشند. بیشتر نمونه‌های قدیمی از چوب یا روکش چوبی ساخته می‌شوند که هر دو پس از سال‌ها قرار گرفتن در معرض عناصر، تاب می‌خورند، ترک می‌خورند و پوسته می‌شوند. درهای فلزی نیز برای همیشه دوام نمی‌آورند، سطح برخی از درب‌های قدیمی ممکن است پوسته شود، در عین حال گزینه‌های فلزی جذابیت ظاهری چندانی هم ندارند و عموما در خانه‌های قدیمی آنها را می‌بینیم.

در مقابل درهای چوبی جدیدی وجود دارند که نسبت به نسخه‌های قبلی بهتر در برابر عناصر مقاومت می‌کنند و همچنین درهای فلزی و فایبرگلاس که شبیه چوب هستند اما امنیت بیشتری را ارائه می‌دهند و اغلب هزینه کمتری دارند. این روزها بیشتر درها ترکیبی از چند متریال سازنده هستند تا از مزایای همه موارد بهره ببرند. در این بخش در زمینه بررسی و خرید درب ورودی ساختمان اطلاعات بیشتری را برای شما فراهم کرده‌ایم.

1. مدل و طراحی

اکثر تولید کنندگان ده ها مدل را ارائه می‌دهند، و شما انتخاب‌های متنوعی خواهید داشت. برخی از تولیدکنندگان به شما این امکان را می‌دهند تا مدل مد نظر خود را سفارش دهید تا مطابق با سلیقه شما تولید شود. در نهایت شما با توجه به مدلی که مد نظر دارید و بودجه خود می‌توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید. مدل این درب ورودی باید متناسب با سبک ساختمان شما باشد. در نتیجه برای یک ساختمان نما رومی نمی‌توانید گزینه‌ای مدرن و مینیمال را انتخاب کنید. همانطور که برای یک ساختمان با سبک مدرن یک گزینه منبت کاری شده انتخاب مناسبی به شمار نمی‌رود. برای آشنایی بیشتر با سبک‌ها می‌توانید از بخش انواع درب ورودی ساختمان دیدن کنید.

2. جنس در

شاید مهم‌ترین تصمیم این باشد که درب شما از چه ساخته شود. برای ساخت اکثر آنها چندین متریال را ترکیب می‌کنند. به عنوان مثال، بسیاری از درب‌های فایبرگلاس و استیل، دارای فریم چوبی هستند. اما موادی که روی سطح در به کار می‌روند، بیشتر بر ظاهر، دوام، امنیت و قیمت تأثیر می‌گذارند. در نظر داشته باشید که این در علاوه بر زیبایی باید مقاومت کافی در برابر عواملی مانند باران و آفتاب را داشته باشد و در عین حال امنیت را در برابر سارقان نیز فراهم کند. به همین دلیل است که متریال و جنس مواد اولیه بسیار مهم هستند.

3. حفظ انرژی

از جمله موارد مهمی که باید در هنگام بررسی و خرید درب ورودی ساختمان مورد بررسی قرار دهید، اتلاف انرژی است. بیشتر اتلاف گرما و انرژی معمولاً به دلیل خرج و ورود هوا در اطراف دری است نه از طریق خود آن. هنگامی که شما یک در را انتخاب می‌کنید، کیفیت ساخت چارچوب در به اندازه خود آن اهمیت دارد. چارچوب باید به خوبی با در چفت شود تا امکان جریان هوا را کاهش داده و از هدر رفتن انرژی جلوگیری کند. جلوگیری از هدر رفتن انرژی نه تنها برای محیط زیست مهم است، بلکه موجب کاهش هزینه‌های قبوض خانه نیز می‌شود.

4. امنیت

وقتی صحبت از امنیت می شود، مهم نیست که یک درب ورودی از چه موادی ساخته شده است. چرا که استیل، چوب یا فایبرگلاس، از نظر استحکام نسبتاً برابر هستند. جایی که آنها شکست می خورند عموما در مکانیسم قفل است. پس به دنبال گزینه‌هایی باشید که به درب ضد سرقت معروف هستند. این نوع بهترین گزینه برای ورودی ساختمان به شمار می‌روند. و اگر به دنبال مدل‌هایی هستید که روی آنها از شیشه استفاده شده است، بهتر است گزینه‌هایی را انتخاب کنید که شیشه آنها در برابر ضربه مقاوم باشد. بررسی کنید گزینه‌ای که انتخاب می‌کنید مجهز به سیستم قفل چند نقطه‌ای، لولاهای سنگین و دستگیره‌های باکیفیت باشد.

خرید درب ورودی ساختمان

همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره شد، درب ورودی به جز زیبایی ساختمان شما، در حفظ انرژی و ایمنی ساختمان نیز تاثیر مهمی دارد. همچنین یک انتخاب مناسب می‌تواند تا سال‌ها بدون مشکل همراه شما باشد. در نتیجه برای صرفه‌جویی مبلغی اندک، نباید گزینه‌های ارزان قیمتی که کیفیت مواد اولیه پایین‌تری دارند را انتخاب کنید. انتخاب یک فروشنده معتبر که محصولات باکیفیتی را همراه با تضمین و گارانتی ارائه می‌دهد از دیگر گزینه‌های مهم است. اگر یک محصول معتبر و دارای گارانتی را تهیه کنید، اطمینان خاطر بیشتری خواهید داشت.

گروه صنایع چوبی نما همواره با بررسی موارد مد نظر شما می‌تواند بهترین گزینه‌ها را ارائه دهد تا در خرید درب لاکچری که در نظر دارید به شما کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره‌های زیر با ما در تماس باشید:

021-22014197
021-26231512

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *