اطلاعات تماس

سفارش و نصب ازاره چوبی دیوار

سفارش و نصب ازاره چوبی دیوار از موضوعات مطرح در مبحث دکوراسیون و طراحی داخلی است. به صورت کلاسیک یکی از مصالح به کار رفته در قسمت پایین دیوار است که در تماس با آب و رطوبت کف ساختمان است، از آسیب به آن جلوگیری می‌کند و استفاده از آن حتی تا چند دهه گذشته هم به صورت کاربردی در خانه‌های قدیمی رواج داشت. در گذشته برای این منظور از سنگ‌های تزئینی، کاشی‌کاری‌های پر نقش و نگار، پلاستیک و حتی چوب برای این بخش از طراحی داخلی استفاده می‌شد.
اما امروزه این محصول که به شکل دیوار‌پوش‌هایی ساده با روکش چوبی حفاظتی است، روی دیوار قرار می‌گیرد و از کف اتاق تا ارتفاع یک متری را شامل می‌شود و عنصری تزئینی در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود و در سال‌های اخیر یکی از ترندهای تزئین خانه به شمار می‌رود. این محصول عمدتا می‌تواند از جنس چوب در انواع و رنگ‌های مختلف تولید شود.
در معماری گذشته ایران توجه به فواید آن و کاربردی بودن آیتم‌ها در معماری حتی در ظاهر اشیا، سبب شده بود که قسمت‌هایی مانند این دیوارکوب‌ها که جنبه عایق سازی دیوار را دارند نیز با تزئیناتی از قبیل کاشی‌های رنگارنگ و حجاری‌های زیبا در قالب اثری فرهنگی و هنری و هویت بخش جلوه نمایی کند. به عبارتی دیگر شاید بتوان گفت این بخش نقشی مانند قرنیز چوبی است که اجرا شده بر دیوار است اما با ارتفاعی بیشتر که اهدافی هم عملکردی و هم تزئینی را شامل می‌شود.

مزایای استفاده از این دیوارکوب‌ها

در این راهنما، به دنبال معرفی این محصول، برای افرادی که قصد سفارش و نصب ازاره چوبی دیوار را دارند به توضیح مزایا و ویژگی‌های آن نیز می‌پردازیم تا انتخابی مطمئن داشته باشند.
دارا بودن خصوصیات و فواید بسیار استفاده از این دیوارکوب‌ها، از جمله تنوع در طرح و رنگ، ضد آب بودن و قابلیت شستشوبودن، عایق صدا و حرارت، وزن سبک، نصب سریع و دارا بودن قابلیت فرم دهی از امتیازات منحصر به فرد این آیتم دکوراتیو بوده و مورد استقبال طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است. این محصولات به نوعی عایق حرارتی و برودتی هستند و می‌توانند نقش مهی در جلوگیری از هدر رفتن انرژی و هزینه نیز داشته باشند.
از طرفی همواره یک نمای زیبا و متفاوت برای خانه شما ایجاد می‌کنند. این محصول با توجه به نوع اجرایی که برای آن در نظر گرفته شود با انواع سبک‌های دکوراسیون نیز قابل استفاده است.

نکاتی درباره ازاره چوبی

اگر قصد سفارش و نصب ازاره چوبی دیوار را دارید، بهتر است نکاتی را نیز درباره آن بخوانید. نصب این نوع دیوارکوب‌ها بسیار سریع است به طوری که می‌توان ۱۰۰ متر مربع دیوار پوش را در ۱ روز نصب کرد. اگر دیوار سیمانی یا کاشی باشد حتما باید زیرسازی انجام شود. اما اگر دیوار منتخب شما صاف بوده و گچی باشد، نیاز به زیرسازی خاصی هم وجود ندارد.
روش معمول در اجرای آن، زیرسازی اولیه جهت عبور لوله‌ها، کابل‌ها و ایجاد سطحی همتراز و یکدست برای قرار دادن قطعات دیوارکوب است. زیرسازی اولیه در اجرای پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است. فاصله و تعداد خطوط باید به گونه‌ای انتخاب شوند که استحکام پوشش نهایی را در برابر ضربه و لرزش حفظ نمایند معمولا انواع ساخته شده از جنس پی وی سی بصورت نر و ماده تو خالی هستند که می‌توان قسمت زیرین را ابتدا به دیوار متصل نمود و سپس بل عبور سیم‌ها و یا لوله‌های با قطر کم، قسمت نما را بر روی آن قرار داد
نصب ازاره چوبی بر دیوار علاوه بر آنکه روی محل‌های متفاوتی صورت می گیرد‌، می‌توان آن را روی کاشی نیز اجرا کرد . با خرسندی به شما این اطمینان را می‌دهیم که نصب دیوارپوش روی کاشی به آسانی صورت می گیرد و تنها نیاز به این دارید که زیرسازی چوبی برای آن انجام دهید.

سفارش و نصب ازاره چوبی دیوار

استفاده از این دیوارکوب چوبی علاوه بر شیک و مدرن بودن، یک ایده سهل الوصول است که می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون استفاده از بنایی و تعمیرات اساسی، و البته با صرف هزینه‌ای به صرفه با آن دیوارهای منزل یا محیط کار خود را دکوراتیو کرده و از دیدن نتیجه سریع و شگفت آن لذت برد. این محصول را می‌توان در و در طرح و رنگ‌های متنوع اجرا کرد در نتیجه با سبک‌های مختلفی سازگاری دارد.
این روزها استفاده از این دیوارکوب‌های چوبی که سریع‌ترین راه جهت پوشش دادن دیوارها و ایجاد نمای شیک و لاکچری در ساختمان است، به سرعت در صنعت نوین ساختمان سازی به امری فراگیر تبدیل شده است به طوری که می‌توان در اکثر مراکز اداری، بیمارستان‌ها، سالن‌های ورزشی، سالن‌های کنفرانس، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز تجاری و اداری و حتی خانه‌های شیک و به روز، نمونه‌ها و طراحی‌های گوناگونی از این محصولات را مشاهده نمود.
شایان ذکر است که یکی از بسیار خدمات شرکت نما گروه که در کوتاه‌ترین زمان با هزینه بسیار استثنایی خدمت مشتریان عزیز ارائه می‌گردد، تهیه و نصب ازاره‌های چوبی بوده و با توجه به تنوع محصولات خود را با افتخار اعلام می‌کنیم که برای ارائه و اجرای بهترین سفارشات در خدمت شما هستیم.
نمونه‌های اجرا شده توسط نما گروه را می‌توانید در بخش پروژه ها ببینید و برای سفارش این محصول از طریق شماره‌های زیر با ما در تماس باشید:

021-22014197
021-26231512

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *