اطلاعات تماس

شوروم های لاکچری تهران

شوروم های لاکچری تهران از جمله مکان‌هایی هستند که شما می‌توانید انواع کالاهای لوکس و منحصر به فرد را در آنجا پیدا کنید. کالاهایی که برخلاف مغازه‌های معمولی، در دسترس همگان نیستند، از کلاس کاری و کیفیت بالاتری برخوردار هستند و زیبایی و کیفیت عالی دارند. در این بخش گروه نما به معرفی شوروم و ویژگی‌ها و مزایای آن می‌پردازد.

به طور کلی نمایشگاه‌ها یا همان شوروم‌ها مکان‌هایی هستند که معمولاً دارای یک فضای باز و بزرگ هستند و در آن مشاغل محصولات خود را به نمایش می‌گذارند و مردم را تشویق به خرید آنها می‌کنند. این نوع از نمایش برای انواع کالاها از جمله لباس و… کاربرد دارد اما یکی از کاربردهای گسترده آن در زمینه لوازم خانه و دکوراسیون داخلی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید محصولات جدید را ببینید و بهترین گزینه‌ها را برای دکوراسیون خود انتخاب کنید. اما تفاوت این گالری‌ها با فروشگاه‌های فیزیکی چیست؟ در ادامه به معرفی این ویژگی‌های و تفاوت‌های آن می‌پردازیم.

در زیر تصاویری از شوروم لاکچری تهران که در صنایع چوبی نما مدیریت میشود را مشاهده میکنید:

 

تفاوت فروشگاه و شوروم چیست؟

اگر فقط یک بار هم به یکی از شوروم های لاکچری تهران یا سایر شهرها مراجعه کرده باشید، می‌دانید که با یک فضا با پلانی باز مواجه هستید که برخلاف فروشگاه‌های فیزیکی پر از قفسه و اجناس مختلف نیست، بلکه تنها چند گزینه از اجناس در آن قرار داده شده‌اند تا جدیدترین اجناس یک برند یا تولیدی را به شیوه‌ای زیبا و منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان به نمایش بگذارند. در ادامه برخی از مهم‌ترین تفاوت‌های آن با فروشگاه را معرفی می‌کنیم:

  • تجربه مشتری در شوروم لاکچری: یک نمایشگاه با هدف نمایش محصولات یک کسب و کار ساخته و طراحی می‌شود و در بهترین نور و چیدمان مشتریان را تشویق به خرید می‌کند. از سوی دیگر فروشگاه‌ها بیشتر به دنبال راحتی و کارایی مشتری هستند.
  • فضا شوروم: نمایشگاه‌ها معمولاً کوچک‌تر از فروشگاه‌های فیزیکی هستند، زیرا برای نمایش محصولات جدید کاربرد دارند، برخلاف فروشگاه‌ها که هدف آنها ذخیره‌سازی اجناس زیاد است.
  • موجودی: فروشگاه‌های معمولاً موجودی بیشتری دارند، در حالی که نمایشگاه‌های خرده‌فروشی چند نمونه از هر محصول را داشته و در مجموع موجودی کم‌تری دارند.
  • فرآیند فروش: در یک فروشگاه خرده فروشی، مشتریان معمولاً می توانند محصولات را مستقیماً از قفسه خریداری کرده و به خانه ببرند. اما در شوروم های لاکچری ممکن است فرآیند فروش بیشتر حالت مشاوره داشته باشد، سپس بعد از این فرآیند مشتری می‌تواند محصول مورد نظر خود را سفارش دهد تا در فرصت بر اساس ویژگی‌های مد نظر او ساخته شود.

مزایای شوروم های لاکچری تهران نسبت به فروشگاه ها

وقتی قصد شما خرید یک کالای لوکس است، به خصوص اگر این کالا در زمینه محصولات مرتبط با دکوراسیون منزل باشد، خرید آنها در نمایشگاه و شوروم های لاکچری تهران ایده بهتری است. چرا که شما می‌توانید محصول را در دکوراسیون کار شده ببینید. از طرفی برای کسب و کارهایی که در زمینه دکوراسیون داخلی مانند انواع دکور چوبی خاص و مواردی مانند آن فعالیت می‌کنند، مراجعه به یک نمایشگاه به شما کمک می‌کند تا نمونه کارهای اجرا شده آنها را از نزدیک ببینید، با جزئیات و کیفیت مواد اولیه و متریال و همچنین کیفیت و دقت در اجرای طراح‌ها آشنا شوید و بتوانید انتخابی مطمئن داشته باشید.

از طرفی همانطور که اشاره شد در فروشگاه‌ها انبوهی از اجناس آماده وجود دارند که شما می‌توانید در لحظه بخرید و با خود به منزل ببرید. اما در شوروم های لاکچری عموما شما کالایی را می‌بینید، با مشاوره فروشنده با ویژگی‌هایی که می‌توانید آن را شخصی سازی کنید آشنا می‌شوید، بر اساس ویژگی‌های مد نظر خود آن را سفارش می‌دهید. در نتیجه کالا خاص است که این امر در مورد محصولات لاکچری اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و دقیقا مطابق سلیقه شما تولید می‌گردد.

چرا مراجعه و خرید از یک شوروم ایده خوبی است؟

از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که در اکثر شوروم های لاکچری تهران به چشم می‌خورد آن است که محصولات را در محیطی فراگیر و تعاملی به نمایش می گذارند. این امر سبب می‌شود که مشتریان بتوانند محصولات را به صورت شخصی ببینند، لمس کنند و تجربه کنند، چرا که در مورد کالاهای لوکس حسی که مشتری از آنها می‌گیرد اهمیت بالایی دارد و این روش راهکار خوبی برای انتقال حس درست به مشتری است. این در حالی است که روش های بازاریابی آنلاین یا سنتی ممکن است نتوانند ارزش یک محصول را به طور کامل نشان دهند.

وقتی صحبت از یک کالای لوکس می‌شود، جزئیات اهمیت پیدا می‌کنند و همین جزئیات آن را از کالاهای عادی متمایز می‌کنند. شما می‌توانید در شوروم های لاکچری تهران محصول را از نزدیک ببینید و از طرفی شما می‌توانید فروشنده و گاهی سازندگان و طراحان محصولات را از نزدیک ببینید، اطلاعات بیشتری درباره کالایی که قصد خرید آن را دارید کسب کنید و با ویژگی‌های آن آشنایی بیشتری پیدا کنید. همچنین شما می‌توانید کالا را در نظر گرفتن ویژگی‌های مد نظر خود سفارش دهید که این امر سبب می‌شود محصولی منحصر به فرد و سفارشی داشته باشید که مطابق ویژگی‌های مد نظر شما تولید شده است.

 

021-22014197
021-26231512

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *