اطلاعات تماس

بهترین طرح های نمای داخلی ساختمان

بهترین طرح های نمای داخلی ساختمان در دنیایی که زیبایی شناسی و عملکرد همگرا هستند، جایگاه ویژه‌ای یافته است. در این بین باید توجه داشت که طراحی داخلی به بازتابی از فرهنگ، روندها و ترجیحات فردی تبدیل شده است. از مینیمالیسم معاصر گرفته تا کلاسیک های زیبا، گرایش های طراحی داخلی در سراسر جهان متفاوت است و هر منطقه طعم منحصر به فرد خود را دارد.
اما بهترین طرح های نمای داخلی ساختمان کدام هستند؟ قطعا جواب این سوال برای هر فردی متفاوت خواهد بود. بنابراین در این مطلب، گروه صنایع چوبی نما، ابتدا به معرفی سبک‌های طراحی نما داخلی در سرتاسر جهان می‌پردازد و در ادامه به گرایش‌های خاص در ایران می‌پردازد.

طراحی و اجرای ازاره نوردار سرویس مهمان
طراحی و اجرای ازاره نوردار سرویس مهمان
بهترین مدل طراحی آشپزخانه
بهترین مدل طراحی آشپزخانه
طراحی و اجرای فضای نشیمن (تیوی وال)
طراحی و اجرای فضای نشیمن (تیوی وال)

محبوب‌ترین سبک‌های طراحی داخلی در دنیا

برای اینکه بتوانیم به شیوه‌ای کاربردی به معرفی بهترین طرح های نمای داخلی ساختمان بپردازیم، بهتر است که ابتدا با محبوب‌ترین‌ سبک های طراحی داخلی در دنیای امروز در مورد نما ساختمان آشنا شویم و اطلاعات جامعی در خصوص سبک‌های مختلف داشته باشیم که برای مشاوره و دریافت بهترین طرح با گروه نما در تماس باشید.

طراحی اسکاندیناوی، سرشار از سادگی:

طراحی اسکاندیناوی که با خطوط تمیز، پالت های رنگی خنثی و تمرکز بر عملکرد مشخص می شود، محبوبیت زیادی در سراسر جهان به دست آورده است. استفاده از مواد طبیعی و نور طبیعی فراوان، فضاهایی را ایجاد می کند که احساس باز و جذاب می کنند. از همین نظر بهترین طرح های نمای داخلی ساختمان این روزها این سبک انتخاب افراد زیادی در سراسر جهان است که این سب را می توانید در نما بیابید.

طراحی با سبک صعنتی، شیک و بی روح:

این گرایش طراحی با الهام از کارخانه‌ها و فضاهای صنعتی قدیمی، مواد خامی مانند آجر، فولاد و چوب آسیب دیده را در بر می‌گیرد. شیک صنعتی اغلب اقلام ذخیره شده را در خود جای می دهد و به فضاها شخصیتی منحصر به فرد و متنوع می بخشد. در مورد نما ساختمان این سبک عموما برای فضاهای تجاری انتخاب می‌شود با این حال افرادی هم هستند که آن را برای استودیو و یا خانه‌های خود هم برگزینند و برای این افراد بهترین طرح های نمای داخلی ساختمان میتواند این سبک باشد.

پاپ آرت، فضایی متعلق به چند دهه قبل:

از اواسط قرن بیستم، این سبک طراحی دارای خطوط تمیز، اشکال هندسی و تعادل بین فرم و عملکرد است که از بهترین طرح های نمای داخلی ساختمان شناخته شده. مبلمان نمادین این دوره، همچنان مورد توجه است. این سبک با رنگ‌های زنده و شاد و طرح‌های هندسی ساخته می‌شود و برای افرادی که به نوستالژی دهه 50 ایران و رنگ‌های زنده علاقه دارند، گزینه مناسبی به شمار می‌رود که با مشاوره با نما میتوانید بهترین سبک را برای دکوراسیون داخلی منزل خود بیابید.

سبک بوهمی، ساده، سبز و بی آلایش:

افرادی که روحیه آزادی دارند، از زندگی در فضایی با این سبک لذت می‌برند. در مورد نما باید بدانیم فضای داخلی بوهمیایی تنوع را جشن می‌گیرد و دارای رنگ‌های زنده، بافت‌های غنی و ترکیبی از الگوهای سراسر جهان است. این سبک آزادانه امکان ابراز وجود را فراهم می کند و اغلب عناصر قدیمی، قاب های چوبی نما و دست ساز را در خود جای می دهدکه این ویژگی ها این سبک را از بهترین طرح های نمای داخلی ساختمان می کند.

بهترین مدل طراحی آشپزخانه
بهترین مدل طراحی آشپزخانه
آینه و کنسول روشویی
آینه و کنسول روشویی
آینه و کنسول روشویی
آینه و کنسول روشویی
آینه و کنسول روشویی
آینه و کنسول روشویی

معرفی بهترین طرح های نمای داخلی ساختمان در ایران

در ایران نیز مانند سایر نقاط دنیا، سبک‌های ذکر شده از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. اما باید در نظر داشته باشیم که در طی قرن‌ها همواره طراحی داخلی ایرانی اغلب مترادف با مجلل و جزئیات پیچیده است. در مورد رنگ در نما ساختمان باید بدانیم رنگ‌های غنی، پر جنب و جوش، پارچه‌های مجلل، و الگوهای آراسته عناصر رایج هستند. قالیچه‌های ایرانی، کاشی‌کاری‌های پیچیده و خوشنویسی ظریف به احساس عظمت کمک می‌کنند و باعث ایجاد بهترین طرح های نمای داخلی ساختمان می شوند.

با این حال در مورد نما در سال‌های اخیر، روند رو به رشدی در ایران برای تلفیق عناصر سنتی ایرانی با طراحی معاصر وجود داشته است. این ادغام فضاهایی را ایجاد می کند که به میراث احترام می گذارند و در عین حال زیبایی شناسی مدرن را در بر می گیرند که اغلب در کنار هم قرار دادن مبلمان آنتیک و مدرن دیده می شود.

از اهمیت طراحی نما ساختمان در این بین با توجه به مضامینی که همواره در روح طراحی ایرانی وجود داشتند، مضامین الهام گرفته از طبیعت یکی از راهکارهای مورد توجه هستند. برای مثال استفاده از انواع دکور چوبی لوکس و خاص یکی از راهکارهای مناسب برای این امر هستنند. از طرفی با توجه به مناظر متنوع ایران، مضامین الهام گرفته از طبیعت رایج هستند. رنگ‌های خاکی، مواد طبیعی و طرح‌های الهام گرفته از باغ‌های ایرانی برای ایجاد حس آرامش و هماهنگی ترکیب شده‌اند و این ترکیب باعث ایجاد و شکل گیری بهترین طرح های نمای داخلی ساختمان می شود.

آینه و کنسول روشویی
آینه و کنسول روشویی
آینه و کنسول روشویی
آینه و کنسول روشویی

طراحی نمای داخلی شیک و اختصاصی

وقتی صحبت از بهترین طرح های نمای داخلی ساختمان می‌شود، آشکار می شود که جهان بوم نقاشی برای خلاقیت و ابراز وجود است. از سادگی طراحی اسکاندیناوی گرفته تا مجلل فضای داخلی ایرانی، هر سبک داستانی منحصر به فرد را روایت می کند. گروه نما با تاکید بر فضای داخلی چوبی لوکس، فصلی متمایز به این روایت اضافه می کند و سنت با مدرنیته را در ملیله پر جنب و جوش طراحی ایرانی تلفیق می کند. از آنجایی که مشتریان نه تنها به دنبال یک فضای زندگی، بلکه تجسم شخصیت خود هستند، نما به عنوان یک فانوس دریایی برتر ظاهر می شود و فضاهای داخلی را می سازد که فقط فضا نیستند بلکه آثار هنری هستند.

دکور چوبی باکیفیت
دکور چوبی باکیفیت
آشپزخانه کلاسیک همراه با جزیره کلاسیک
آشپزخانه کلاسیک همرا با جزیره کلاسیک

در قلب موفقیت گروه نما، تعهد تزلزل ناپذیر به صنعتگری نهفته است. از همین رو همکاری با صنعتگران ماهر و طراحان حرفه‌ای از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است. در گروه نما سال ها تخصص را در هر پروژه ای به ارمغان می آورند و اطمینان می دهند که هر قطعه از طراحی داخلی و هر جزئیات در طرح های آنها نشان دهنده تعهد به برتری است. نتیجه این امر، طراحی زیبا و منحصر به فرد خواهد بود که تمام جزئیات آن بی نقص هستند. برای این امر می توانید از پروژه های ما دیدن کنید.

گروه نما با ارائه تلفیقی بی نظیر از هنر سنتی و ظرافت معاصر در خط مقدم صحنه طراحی داخلی ایران قرار دارد. گروه نما که متخصص در دکوراسیون داخلی چوبی لوکس است، به ایجاد طرح های سفارشی که مطابق با سلایق و ترجیحات مشتریان خود است، افتخار می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، از طریق شماره‌های زیر با ما در تماس باشید:

021-22014197
021-26231512

زمان مطالعه 4 دقیقه

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *