اطلاعات تماس

دکور های برج هرمس

دکورهای لوکس برج هرمس (hermes tower) که یک برج لوکس در خیابان فرشته تهران است و آن را با عنوان برج باغ هرمس نیز می‌شناسنداز زیباترین دکورهای لوکس می باشد. در این مجموعه از فضای سبز و آپارتمان، شاهد طراحی هنرمندانه و منحصربه‌فردی هستیم که بسیار مدرن و به معنای واقعی کلمه، تلفیقی از هنر و دانش محسوب می‌شود. این بنا، با همکاری تیم‌هایی خبره و با تجربه در اوج زیبایی، ظرافت و خلاقیت ساخته شده است.

مشخصات برج هرمس

در زمینه دکورهای لوکس برج هرمس باید بدانیم زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع، در یکی از لوکس‌ترین مناطق مسکونی تهران و بسیار نزدیک به امکانات رفاهی و انواع مراکز تجاری، واقع شده است. این پروژه با ارتفاع ۱۲۱ متر و ۲۷ طبقه ساخته شده که ۲۰ طبقه آن کاربری مسکونی دارد و دارای یک طبقه لابی و ۶ طبقه در تراز منفی است. در این برج به‌طورکلی ۷۰ واحد مسکونی وجود دارد. ارتفاع واحدهای مسکونی تا طبقه ۱۳، حدود ۴ متر و متراژ این واحدها بین ۴۲۰ تا ۹۲۵ مترمربع متغیر است. همچنین ارتفاع طبقات بالای طبقه سیزدهم ۴.۴۰ متر و ارتفاع طبقات پارکینگ ۳,۲۰ متر است. در برج هرمس باغ و فضای سبزی با متراژ حدود 3900 متر مربع وجود دارد و دلیل اینکه این برج را یک برج باغ می‌دانند نیز همین نکته است. همچنین برای ساخت این مجموعه از مرغوب‌ترین مصالح استفاده شده است.

لابی برج هرمس
لابی برج هرمس

امکانات رفاهی برج هرمس و دکورهای لوکس برج هرمس

در این برج تمام امکاناتی که در آپارتمان‌های لوکس و دکورهای لوکس برج هرمس دیده می‌شود  برای ساکنین تعبیه شده است. از این امکانات رفاهی می‌توان به باشگاه، سالن اسکواش 110 متر مربعی و سالن بدنسازی با وسعت 155 متر مربع، استخر 500 متر مربعی، سالن اجتماعاتی با متراژ 400 متر مربع، روف گاردن و نگهبانی شبانه‌روزی اشاره کرد. اختصاص 300 متر مربع برای هلی پد نیز از دیگر امکانات ویژه این برج محسوب می‌‌شود.

در واحدهای 925 متری هرمس نیز به‌طور اختصاصی فضای تلویزیون، صبحانه‌خوری، غذاخوری و سینمای خانگی، به‌صورت مجزا طراحی شده است. این واحدها به یک سوئیت مهمان، فضای مخصوص برای مستخدم به‌طور مستقل، فضای اختصاصی برای ورزش و تراس همراه با جکوزی نیز مجهز هستند.

برج هرمس فرشته
برج هرمس فرشته

امکانات امنیتی برج هرمس

رعایت حریم خصوصی در واحدهای این برج به‌خوبی مورد توجه قرار گرفته است و امکاناتی همچون آسانسور خصوصی، پارکینگ اختصاصی و دیوارهای عایق صدا در نظر گرفته شده است. از نظر امنیتی نیز این برج به بهترین و پیشرفته‌ترین امکانات ایمنی مجهز شده است. دارای سیستم اطفاء و اعلام حریق، دوربین‌های مداربسته، کنترل تردد، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و تهویه، اندازه ‌گرفتن انرژی، تهویه پارکینگ و کنترل چگالی گاز ۲ COو استفاده از حسگرهای نشت آب و گاز، چهار آسانسور برانکاردبر و برق اضطراری و سیستم صوتی برای مواقع اضطراری است و دکورهای لوکس برج هرمس از بهترین طرح های دکور چوبی می باشد.

دکوراسیون داخلی برج هرمس  ودکورهای لوکس برج هرمس

از ویژگی‌های اولیه در داخل واحدهای  این برج می‌توان به دکورهای لوکس برج هرمس و دکوراسیون داخلی برج هرمس و متراژ بالا و ارتفاع زیاد سقف‌ها اشاره کرد. وسعت این فضا متناسب با طراحی اتاق‌های خواب‌، نشیمن و حمامی بزرگ‌ بود و به همین دلیل فضای داخلی این واحدها بسیار بزرگ و دلباز طراحی شده است. پنجره‌های بزرگ این برج نیز یک ویوی دلپذیر شمالی به رشته کوه البرز دارند و از سمت جنوب، شرق و غرب نیز می‌توان در ارتفاع بالا، شهر تهران را تماشا کرد.

برج باغ هرمس
برج باغ هرمس

همانطور که گفتیم در این برج با امکانات به‌روز و مدرن به شکلی هنرمندانه، فضایی چشم‌نواز و دوست داشتنی خلق شده است که دکورهای لوکس برج هرمس از این موارد می باشند. این ساختمان از فناوری هوشمندی مانند ورود بدون کلید، سیستم‌های اتوماسیون خانگی و سیستم‌های روشنایی و صوتی یکپارچه استفاده می‌کند. با هدف ایجاد عایق صوتی و حرارتی، سقف کامپوزیت با دال بتونی و یک لایه عایق صوتی از برندهای خارجی مطرح، برای کاهش انتشار صوت در بین طبقات این سازه برنامه‌ریزی و اجرا شد.

متریال داخلی واحدهای هرمس

مصالح و متریال به‌کار رفته در یک بنا همواره نقش مهمی در استحکام و بقا و هم در شکل‌گیری ظاهر بیرونی و درونی آن دارند. در این برج نیز مانند اکثر بناهای لوکس که دارای دکورهای لوکس می باشند، روکش‌هایی با کیفیت بسیار بالا استفاده شده‌اند. کف‌ واحد از جنس سنگ‌‌هایی زیبا و مقاوم است. در کف سالن‌ها از مجموعه‌ای بی‌نظیر از سنگ‌هایی مانند سنگ سفید ویتنام، یونان و مایا، ازنا سوپر، مرمر گری ویو، مارشال، کریستالو، مشکی نطنز، بلک بیوتی، نهبندان، بلک ریور، پرشین اسپایدر، سنگ کرم لته استفاده شده و این متریال‌های درجه یک با لمینیت چوبی ترکیب می‌شوند. کف اتاق‌ها با موکت‌های پرزدار بسیار با کیفیتی پوشیده شده‌اند و در طراحی دیوارها نیز گچ، کاغذ دیواری و رنگ به‌کار رفته است. سقف‌های کاذب با دقت بالا و توجه به نورپردازی متناسب با وسعت و ارتفاع بلند سقف طراحی شده‌اند. پوشش کف و دیوار در سرویس‌های بهداشتی نیز مخلوطی از سنگ‌های نگرو، مرمریت، کاشان، امپرادو، امپرادولایت، گلدن براون و کاشی طرح دار ایتالیایی است.

در کنار همه این متریال‌های مرغوب، دکورهای داخلی چوبی برج هرمس واحدها مانند کابینت‌ها و کمدها، که ساخته شده از چوب سخت و مرغوب هستند در اوج زیبایی طراحی و اجرا شده و با کمک آن‌ها جذابیت و لوکس بودن فضا دو چندان می‌شود. در ادامه در مورد این دکوراسیون داخلی برج هرمس بیشتر صحبت خواهیم کرد.

دکورهای چوبی برج هرمس

چوب متریال محبوبی برای انواع طراحی‌های داخلی لوکس و مدرن محسوب می‌شود که هرچه با جزییات دقیق‌تر و ظریف‌تری مورد استفاده قرار گیرد؛ می‌تواند به فضاسازی یک واحد مجلل و در عین حال راحت و دل‌نشین کمک زیادی کند. دکورهای چوبی برج هرمس نیز نقش مهمی در زیباسازی فضای آن دارند. در این برج برای درب‌ها، پارتیشن‌ها، قرنیزها، ازاره سرویس مهمان و دکورهای چوبی تزئینی و کاربردی لابی، متریال چوب درجه یکی انتخاب شد و طراحی آن با بکارگیری تجربه، دقت و حوصله و توجه به عناصر زیبایی‌شناسی صورت گرفت. همچنین فضاهایی همچون اتاق بیلیارد، نمای لابی و لاکر روم یا همان کمدهای شخصی برای استخر نیز اجرا شد. در این واحدها دکورهای چوبی برج هرمس هارمونی جذاب و هوشمندانه‌ای بین چوب، سنگ و نور جریان می دهند.

طراحی‌ سازه‌ها و بخش‌های چوبی بنا، کاملا با سبک معماری بنا و اصول طراحی یک فضای لاکچری مطابقت دارد. به‌طوریکه هر بخش دقیقا و منحصرا برای همان واحد طراحی می‌شود و خبری از طرح‌های تکراری و غیر همخوان با مفهوم این فضا نیست. اجرای دکورهای چوبی برج هرمس و سفارشی سازی آن نیز به عهده تیم و استادکاران حرفه‌ای مجموعه نما گروه بوده است.

شرکت مجری طراحی داخلی برج هرمس و دکورهای لوکس برج هرمس

طراح و مجری دکورهای چوبی برج هرمس، گروه صنایع چوبی نما هستند که از سال 1397 با استفاده از تکنولوژی روز در پروژه‌های مختلف و بزرگی همکاری داشته‌اند. با توجه به اهداف بنیادی این گروه، یعنی ارتقاء سطح کیفی محصولات چوبی ساختمان‌ها، ما در هرمس شاهد دکور چوبی متفاوت و منحصربه‌فردی هستیم که استفاده از نوآوری، علم، تجربه و هنر در آن، در سطح بالایی صورت گرفته است و این همان دکوراسیونی است که برای یک برج لوکس و بی‌نظیر انتظار می‌رود. گروه صنایع چوبی نما با توجه به نظر مشتری، برای هر پروژه جدید، ایده‌ای تازه و هماهنگ با همان پروژه ارائه می‌دهند و به تحقق کیفیت و زیبایی بالا در کار خود کاملا متعهد هستند.

021-22014197
021-26231512

زمان مطالعه 3 دقیقه

گروه پژوهشی نما

نظرات (6)

  1. اکبر عبدی
    ۲۱ آذر ۱۴۰۲

    سلام این برج را داخل اینستا دیدم و واقعا برج خفنیه

    • گروه پژوهشی نما
      ۲۱ آذر ۱۴۰۲

      ممنون از نظر و انرژی خوبتون

  2. کمال مرادی
    ۲۱ آذر ۱۴۰۲

    مراجعه حضوری هم دارین؟

  3. ارجستانی
    ۲۲ آذر ۱۴۰۲

    یکی از زیباترین برج هاست واقعا قشنگه

    • گروه پژوهشی نما
      ۲۵ آذر ۱۴۰۲

      هدف ما رضایت شماست

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *