اطلاعات تماس

میز کانتر لابی گروه صنایع چوبی نما

میز کانتر لابی یکی از اجزای لابی های ساختمان های لوکس است که می تواند تاثیر مهمی بر زیبایی و حس خوب در ساختمان داشته باشد. نظر به این نکته مهم است که لابی اولین بخشی از ساختمان است که بازدید کنندگان با آن مواجه می شوند. این بازدید کنندگان در ساختمان های تجاری می توانند مشتریان، شرکای تجاری و کارکنان باشند و در ساختمان های مسکونی مهمانان و ساکنین هستند. در نهایت یک فضای زیبا می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد و حس خوبی را به افراد منتقل کند اما نکته مهم آنجاست که این بخش از ساختمان باید با دکوراسیون و سبک طراحی ساختمان تناسب داشته باشد که یک میز به عنوان کانتر هم به عنوان بخشی از این فضا، باید سبکی متناسب داشته باشد.

یک پیشخوان لابی لوکس به عنوان یک مرکز بصری عمل می کند و بلافاصله توجه بازدید کنندگان را به خود جلب می کند. این نشان دهنده تعهد به ظرافت و زیبایی است، و نشان می دهد که تمام جنبه های ساختمان به دقت طراحی شده است تا تجمل را به نمایش بگذارد. استفاده از متریال باکیفیت، جزئیات با دقت، و صنایع دستی بی عیب و نقص، فضایی از شکوه را ایجاد می کند و لابی را به فضایی تبدیل می کند که عظمت و ظرافت را به نمایش می گذارد. طراحی بدیع پیشخوان و ادغام یکپارچه با زیبایی شناسی کلی ساختمان می تواند جذابیت معماری آن را افزایش دهد و حس هماهنگی ایجاد کند.

در این متن گروه صنایع چوبی نما به عنوان یک طراح و سازنده این محصولات که در پروژه های لوکسی مانند لابی برج هرمس همکاری داشته و میزهای لابی آن در پروژه های لوکس مختلفی به چشم می خورد. توضیحات کامل و جامعی در این حوزه برای شما فراهم آورده است تا بتوانید انتخاب مناسب داشته باشید.

ویژگی های یک میز کانتر لابی لوکس

چند ویژگی وجود دارند که می توانند در یک میز کانتر لابی لوکس گنجانده شوند. این ویژگی ها می تواند بسته به نیازهای خاص یک ساختمان، متفاوت باشند. اما به طور کلی برخی از ویژگی های رایج عبارتند از اینکه یک میز با کیفیت بالا باشد و از متریال های لوکس تهیه شده باشد. بنا به نوع طراحی بنا می توان از سنگ مرمر، گرانیت و اسلب استفاده کرد و یا از چوب هایی با کیفیت بالا در ساخت آنها به کار برد.

همچنین باید فضایی برای ذخیره سازی داخلی لوازم در آن تعبیه شود و به نوعی باشد که نگهبان یا بخش پذیرش و اطلاعات ساختمان بتواند به شیوه‌ای کار آمد و در عین حال راحت در آن جای بگیرد. برخی از این میزها ممکن است بنا به نوع نیاز ساختمان، نیاز به فضایی برای قرار دادن دفتر و یا یک کامپیوتر هم داشته باشند. در نهایت برای نمای بهتر در این بخش معمولا از نورپردازی ویژه و زیبا هم استفاده می شود. بر حسب کاربری ساختمان ممکن است در بالای این بخش از یک تلویزیون و یا مانیتور هم استفاده شود.

اما نکته‌ای که مهم است کیفیت ساخت یک محصول است که مانند هر محصول لوکس دیگری باید جزئیات به خوبی و با ویژگی های بالا در آن تعبیه شوند. این امر سبب می شود که محصول نهایی برازنده یک ساختمان لاکچری باشد و فضا را زیبا و خاص جلوه دهد.

نکاتی برای خرید کنسول لابی

یک میز کانتر لابی علاوه بر اینکه شامل زیبایی شناسی عالی است، باید با عملکرد و کارایی ترکیب شده باشد. با توجه به موقیعتی که لابی در ساختمان دارد، طراحی مناسب برای این فضا می تواند تاثیری ماندگار در بازدیدکنندگان بر جای بگذارد و حس پرستیژ و انحصار را تقویت می کند. پیشخوان لابی پذیرایی لوکس با ترکیب ویژگی های استثنایی و توجه دقیق به جزئیات، فضایی را ایجاد می کند که جوهر لاکچری بودن را تجسم می بخشد.

اما نکته مهم آنجاست در حالی که زیبایی شناسی بسیار مهم است، اما طراحی آنها نباید عملکرد و کارایی را به خطر بیندازد. باید به گونه ای طراحی شود که نیازهای ساختمان بررسی شود، برای مثال اگر یک مدیر ساختمان در این بخش قرار می گیرد، میز نیاز به امکانات متفاوتی دارد در مقایسه با میزی که نگهبان در آن قرار میگیرد. همچنین نیازهای یک ساختمان اداری و تجاری با یک ساختمان مسکونی متفاوت هستند. پس باید کاربرد در نظر گرفته شود و بر اساس آن میزی متناسب طراحی شود که کارایی لازم را نیز داشته باشد.

اما برای لوکس‌تر کردن فضا، نکاتی هستند که باید در نظر داشته باشید. یک نکته مهم در این زمینه نورپردازی است. به بیان دیگر نورپردازی استراتژیک می تواند ویژگی های معماری لابی و بخش قرار گیری کانتر را برجسته کرده و زیبایی آن را به رخ بکشد و فضایی مسحورکننده ایجاد کند که به فضای مجلل می افزاید.

انتخاب و خرید میز کانتر لابی از صنایع چوبی نماگروه

همانطور که در بخش های قبلی توضیح داده شد، پیشخوان لابی بخش مهمی از ساختمان را تشکیل می دهد که تمامی جزئیات از جمله مبلمان و اکسسوری های آن باید متناسب با سبک و فضای ساختمان تهیه شود. کانترهای لابی هم یکی از همین اکسسوری ها هستند که شما می توانید محصولاتی با کیفیت و اصیل را از بین سازه های گروه نما پیدا کنید.

صنایع نما گروه شرکتی است با انواع پروژه های لوکس اجرا شده که در زمینه تولید انواع محصولات دکوراتیو لاکچری و خاص فعالیت دارد. به جز شوروم‌ها شما می توانید محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با اعلا ترین کیفیت دریافت کنید. چرا که ما فقط از بهترین متریال استفاده می کنیم و با به کار بردن تکنیک های دست ساز و به کمک استادکارانی خبره، بهترین محصولات را برای شما ارائه می دهیم که مطمئناً تأثیر ماندگاری برای دکوراسیون شما خواهد گذاشت.

میز کانترهای نما گروه در سبک های مختلف موجود هستند، بنابراین شما می توانید گزینه های مناسب برای مطابقت با دکوراسیون ساختمان خود را پیدا کنید. ما همچنین گزینه‌های سفارشی‌سازی متنوعی را ارائه می‌دهیم، بنابراین می‌توانید شمارنده‌ای ایجاد کنید که واقعاً منحصربه‌ فرد است.

پس اگر به دنبال یک محصول لوکس و درخور ساختمان لاکچری خود هستید که تاثیری ماندگار بر بازدیدکنندگان شما بگذارد، پس همین امروز با ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر درباره خرید و سفارش کسب کنید.

021-22014197
021-26231512

زمان مطالعه 3 دقیقه

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *