اطلاعات تماس

میز کانتر لاکچری گروه صنایع چوبی نما

میز کانتر لاکچری یکی از اجزای لابی به شمار می رود. لابی اولین بخشی است که مهمانان و یا افرادی که وارد یک ساختمان می شوند، با آن روبرو هستند. به همین دلیل است که در ساختمان ها، به خصوص فضاهای لوکس و خاص؛ جزو فضاهای مهم است که معماران توجه ویژه ای به آن دارند و تلاش می کنند تا بخشی خاص و جذاب با توجه به سبک کلی ساختمان در این قسمت ایجاد کنند. استفاده از اکسسوری‌ ها و مبلمان جذاب هم موضوع مهمی است که باید در این راستا به آن توجه شود.

تفاوتی ندارد که ساختمان لوکس مد نظر شما تجاری باشد و یا قرار باشد با هدف سکونت به عنوان یک مجتمع مسکونی مورد استفاده قرار بگیرد، در نهایت وقتی صحبت از لوکس بودن به میان می آید، پیشخوان لابی نقش مهم تری را ایفا می کند که نمادی از ظرافت و زیبایی فضا است. در این مقاله گروه صنایع چوبی نما به عنوان طراح و سازنده انواع کانترهای لوکس و خاص برای لابی، به معرفی نکات مهمی در این زمینه می پردازد.

نکاتی درباره انتخاب میز کانتر لاکچری

همانطور که در بخش قبلی توضیح دادیم، در یک ساختمان لوکس و خاص، میز کانتر لاکچری اولین چیزی است که افراد به هنگام ورود به ساختمان شما با آن مواجه می شوند، بنابراین مهم است که تأثیر خوبی بگذارد. یک پیشخوان مجلل می تواند به ایجاد حس خوب در مهمانان و ساکنین برای ساختمان‌های مسکونی کمک کند و در ساختمان های اداری و تجاری تاثیر مثبتی برای مشتریان و شرکا ایجاد کند.

به بیان دیگر یکی از مزایای اصلی این اکسسوری و مبلمان لوکس، در تأثیر ماندگاری است که ایجاد می کند. پیشخوان به عنوان بازتابی از هویت و ارزش های فضای ساختمان عمل می کند و فوراً حس انحصار و ظرافت را منتقل می کند. بازدیدکنندگان با احساس پرستیژ استقبال می‌شوند و اولین برداشت مثبتی را ایجاد می‌کنند که بر درک آن‌ها از کل فضا تأثیر می‌گذارد. یک گزینه مناسب به ایجاد یک تصویر متمایز کمک می کند و اثری ماندگار در ذهن مهمانان و مشتریان به جای می گذارد.

اگر گزینه مناسبی برای این بخش انتخاب شود، می توان ادعاد کرد که یک پشخوان لوکس یک شاهکار طراحی است که با دقت ساخته شده تا حسی از شکوه و عظمت را القا کند. چنین محصولی باید دارای ترکیبی خوش ساخت از مواد و متریال باکیفیت، مانند سنگ مرمر یا چوب خاص و منحصر به فرد باشد باشد که هاله ای از غنا را از خود بیرون می دهد. توجه به جزئیات بسیار مهم است، با پرداخت های بی عیب، الگوهای پیچیده، و ساخت دقیق، جذابیت بصری این محصول افزایش پیدا می کند. طرح کلی باید هماهنگ باشد و به طور یکپارچه با دکوراسیون اطراف ترکیب شود و در عین حال بیانی جسورانه ایجاد کند که چشم را مجذوب خود کند.

پس در مجموع یک گزینه لوکس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ می توان گفت که یک کانتر لابی لوکس باید از مواد با کیفیت بالا مانند سنگ مرمر، گرانیت یا چوب ساخته شود که انعکاس دهنده کیفیت و حس خوب باشند، همچنین باید به خوبی طراحی شده و مطابق با بالاترین استانداردها تکمیل شود. در مجموع در بخش لابی نیز باید ویژگی های راحتی و دلپذیری رعایت شود و صندلی های کافی برای انتظار مهمانان و بازدیدکنندگان تعبیه شده باشد.

مزایای یک میز لابی لوکس چیست؟

با وجود اینکه میز کانتر لاکچری یکی از اکسسوری ها و جزئیات یک لابی به شمار می رود اما می تواند نقش ارزشمندی در نمای اولیه ساختمان داشته باشد. این می تواند به ایجاد یک برداشت اولیه مثبت، بهبود ظاهر و احساس کلی و بهبود کارایی بخش پذیرش کمک کند. اگر به دنبال راهی هستید که ساختمان خود را چشمگیرتر کنید، یک پیشخوان لابی مجلل یک گزینه عالی است.

در واقع می توان گفت که داشتن یک میز در لابی مجلل مزایای زیادی دارد. اول، می تواند به ایجاد یک اولین تصور مثبت برای بازدیدکنندگان کمک کند. این می تواند برای ساختمان‌هایی که می خواهند تأثیر خوبی بر مهمانان یا بازدیدکنندگان بگذارند، مهم باشد. همچنین این موضوع برای ساختمان های اداری و تجاری اهمیت بیشتری پیدا می کند. دوم اینکه پیشخوان لابی می تواند به بهبود ظاهر و احساس کلی یک ساختمان کمک کند. می تواند بنای شما را حرفه ای و مجلل تر جلوه دهد.

سوم، یک در مجموع می توان ادعا کرد که یک میز مجلل در لابی می تواند به بهبود کارایی فضای پذیرایی کمک کند. می‌تواند فضای راحت‌تر و جذاب‌تری برای انتظار بازدیدکنندگان فراهم کند و همچنین می‌تواند کار را برای نگهبان یا فردی که در بخش پذیرش قرار دارد، ساده تر کنید.

خرید میز کانتر لاکچری از گروه صنایع چوبی نما

همانطور که در بخش های قبلی توضیح داده شد، شما می توانید برای زیبایی بخش لابی ساختمان خود از یک میز لابی استفاده کنید. یک انتخاب مناسب می تواند تاثیر مهمی بر ظاهر و زیبایی این بخش از ساختمان شما داشته باشد. برای خرید و سفارش این محصول اما مانند هر محصول لوکس دیگری، باید از یک مجموعه معتبر اقدام کنید تا نتیجه‌ای بی نقص و زیبا برای شما فراهم شود که نه تنها از متریالی با کیفیت تهیه شده است بلکه مطابق با سبک و طراحی ساختمان شما است و در نهایت کیفیت ساخت بالایی هم دارد. در این زمینه مجموعه گروه صنایع چوبی نما با انواع پروژه های لوکس و سابقه ای درخشان آماده است تا خدمات خود را برای شما فراهم آورد.

اما نکاتی هستند که شما به عنوان کارفرما برای خرید و سفارش باید در نظر داشته باشید، اول از همه اینکه اندازه فضای لابی خود را در نظر بگیرید. شما باید محصولی را انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا در فضای شما خود را نشان دهد، در عین حال متناسب باشد تا فضای زیادی را اشغال نکند. همچنین در این زمینه باید به سبک ساختمان خود فکر کنید. شما می خواهید پیشخوانی انتخاب کنید که دکوراسیون کلی را تکمیل کند. در نهایت نیز بودجه را در نظر بگیرید و بر اساس آن ویژگی هایی مانند متریال را انتخاب کنید.

شما با برنامه ریزی و انتخاب دقیق، می توانید یک گزینه مناسب را انتخاب کنید که تأثیر مثبتی بر فضای لابی شما بگذارد و به بهبود ظاهر و احساس کلی ساختمان کمک کند.

صنایع چوبی نماگروه در زمینه ساخت و تولید انواع میز کانتر لاکچری، میز تلویزیون های خاص و لوکس و.. سالهاست که فعالیت می نماید. این تیم تخصصی آماده دریافت هرگونه سفارشات از سمت مشتریان عزیز است. برای دریافت مشاوره خرید، از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید.

021-22014197
021-26231512

زمان مطالعه 3 دقیقه

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *