اطلاعات تماس

بهترین قاب سازی چوبی

بهترین قاب سازی چوبی را می توان گزینه‌ای دانست که محصولاتی خاص و متنوع را به صورت دست ساز تولید می‌کند. در واقع در دنیایی که همه چیز به صورت انبوه تولید می شود، در مورد زیبایی و ساخت یک قاب ساخته شده از چوب که دست ساز است، چیزی برای گفتن وجود دارد. در مجموعه نما گروه ما معتقدیم که یک قاب خوش‌ساخت می‌تواند هر اثر هنری را بالا ببرد و حسی از تجمل و پیچیدگی را به آن اضافه کند.

برای انتخاب بهترین قاب سازی چوبی باید بدانیم که هر قاب راه خوبی برای ایجاد زیبایی روی دیوار است. این محصول می‌تواند دور یک عکس خانوادگی قرار بگیرد، یک اثر هنری و نقاشی را به نمایش بگذارد و یا زیبایی یک تابلو فرش را دو چندان کند. در نهایت اگر محصولی ساخته دست هنرمند باشد، می‌تواند جلوه‌ای خاص به خانه شما اضافه کند. در جامعه‌ای که محصولات صنعتی تمام بازار را گرفته اند و تصاویر دیجیتال، لحظات را به خاطراتی زودگذر تبدیل می‌کنند، همچنان هم قاب کردن لحظات به صورت فیزیکی و آویختن آنها به دیوار، حس خوبی برای ما دارد. در استودیو نما گروه، هر قاب چوبی چیزی بیش از یک محفظه برای عکس ها و تابلوهای شماست.

این یک شاهکار بسیار دقیق ساخته شده با ظرافت و کیفیت بالا است که خاطرات شما را با ظرافت و پیچیدگی قاب می کند. در ادامه این بخش به معرفی مباحث و نکات مهم برای خرید این دسته از اکسسوری‌ها برای دیزاین و طراحی بناهای مختلف از جمله خانه و محل کار خواهیم پرداخت. برای قاب سازی میتوانید به صفحه مخصوص آن در سایت نیز مراجعه نمایید.

نکاتی برای خرید قاب چوبی

برای اینکه بتوانید بهترین قاب سازی چوبی را بشناسید، ابتدا باید با نکات یک قاب خاص و لوکس آشنا باشید. چه نکاتی هستند که در خرید این دسته از محصولات باید در نظر داشته باشید؟ و چه چیزهایی موجب می شوند که یک اکسسوری خاص و لوکس شود و جلوه ای متفاوت داشته باشد؟ در این بخش به بررسی خرید قاب چوبی و نکات آن می پردازیم تا بتوانید تفاوت یک قاب معمولی از گزینه ای لوکس را متوجه شوید.

  • کیفیت مواد اولیه قاب چوبی

    نکته اول در مورد خرید قاب چوبی کیفیت مواد اولیه و متریال است که در زیبایی شناسی یک محصول تاثیر شگرفی دارد، از طرفی موجب دوام آن محصول نیز خواهد شد. عموما چوب یک ماده اولیه لوکس است اما شما می توانید از مرغوب ترین چوب ها مانند چوب ماهون، گردو و افرا استفاده کنید. این دسته از متریال روی دیوارها جلوه ای خاص خواهند داشت که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می کند.

  • هنر دست هنرمندان خبره

    در انتخاب بهترین قاب سازی چوبی باید توجه کنیم که یک محصول ویژه ساخته دست است و بنا به سبک و مدلی که مد نظر مشتری است طراحی و ساخته می شود. ممکن است از روش های سنتی نجاری مانند حکاکی، منبت کاری و… استفاده شود که در عین زیبایی، بادوام هم هستند، ممکن است محصول نهایی یک طراحی ساده و مینیمال داشته باشد که برای دکوراسیون‌هایی با سبک های مدرن مناسب‌تر است، اما در نهایت می توانید مطمئن باشید که محصول لاکچری با ظرافت و دقت بی نظیر هنرمندان ساخته می شود.

  • شخصی‌سازی در طراحی قاب چوبی

    بر خلاف کارهایی که در کارگاه‌های سری کاری ساخته می‌شوند، در محصولات لوکس، نیاز، سبک و ترجیحات مشتری در نظر گرفته می شود و محصولی منحصر به فرد طراحی و ساخته می شود. زیبایی شناسی یکی از اصول مهم در کارهای لوکس است که فریم های ما در انواع سبک ها و پرداخت ها موجود هستند، بنابراین می توانید یکی را انتخاب کنید که کاملاً مکمل آثار هنری شما باشد. همچنین مجموعه ما امکان سفارشی‌سازی را ارائه نیز می‌دهد، بنابراین شما می‌توانید فریمی بسازید که واقعاً منحصربه‌فرد است و جایی دیگر شبیه آن را نخواهید دید. همچنین می توانید از شوروم ما دیدن کنید و محصولاتی زیبا و منحصر به فرد را ببینید تا ذهن شما برای انتخاب و سفارش، بازتر باشد.

  • دوام و ماندگاری قاب

    در مورد خرید قاب چوبی ناگفته پیداست که هر محصول لوکسی، دوام و ماندگاری بالایی دارد. این به دلیل کیفیت ساخت بالا و استفاده از مواد با کیفیت برای ساخت آنها است. این محصولات می توانند سال‌ها زینت بخش و تکمیل کننده دکوراسیون داخلی فضای شما باشند، چرا که یک اثر هنری خاص هستند که تاریخ ندارد. فروشندگان معتبر برای اطمینان خاطر مشتری، امکان گارانتی محصولات را نیز ارائه می دهند که این امر برای تمامی محصولات لوکس فعال است.

بهترین قاب سازی چوبی

نکته مهم در مورد بهترین قاب سازی چوبی این است که چوب متریالی طبیعی است که می تواند دست مایه هنرمندان شده و زیبایی خارق العاده ای با آن خلق شود. اما برای اینکه یک تکه چوب به اثری هنری و مثال زدنی تبدیل شود، نیاز است که با هنر ترکیب شود. ما در مجموعه نما گروه، طیف گسترده‌ای از پرداخت‌ها را ارائه می‌دهیم، بنابراین می‌توانید فریمی را انتخاب کنید که کاملاً مکمل آثار هنری شما باشد. فرقی نمی‌کند یک قاب سنتی سیاه یا سفید، یا چیزی منحصربه‌فردتر مانند قاب ورق طلا بخواهید، ما شما را پوشش می‌دهیم. طراحی هنرمندانه و شخصی سازی شده، دقیقا مطابق با نیازهای شما.

چیزی که مجموعه نما را متمایز می کند و باعث شده جز بهترین قاب سازی چوبی باشد این است که توانایی آن ها در تبدیل یک قاب ساده به یک بوم داستان سرایی است. هر فریم پتانسیل را برای روایت ماهیت عکس و تابلویی را دارد که آن را در بر گرفته است. گرمای چوب، دقت کاردستی و توجه به جزئیات، همگی با هم ترکیب می شوند تا روایتی را ببافند که از مرزهای زمان فراتر می رود. چوب متریالی زیبا است که از هنرمندانه و متناسب با سبک دکوراسیون از آن بهره گرفته شود، می تواند به یکی از اجزای زیبا در طراحی داخلی فضای شما تبدیل شود.

یکی دیگر از خدماتی که توسط مجموعه ما به عنوان بهترین قاب سازی چوبی ارائه می شود، امکان شخصی سازی است، یعنی سبک فضای شما با نکات مد نظر و ترجیحات شخصی شما ترکیب می شود و نتیجه نهایی را ایجاد می کند. در دنیایی که کالاهای تولید انبوه بر بازار مسلط هستند، جذابیت خاصی در کشف صنایع دستی وجود دارد که از کارهای معمولی جداست. وارد قلمرو یک استودیوی منحصربه‌فرد شوید که قاب‌های چوبی دست‌ساز نفیس را ایجاد می‌کند، جایی که سنت‌های قدیمی و طراحی مدرن با هم تلفیق می‌شوند تا آثار هنری تولید کنند که نه تنها خاطرات ارزشمند شما را تقویت می‌کند، بلکه نحوه درک شما از قاب‌بندی را نیز بازتعریف می‌کند.

این محصولات می توانند به صورت کاملا سفارشی، بر اساس نیازهای شما طراحی و ساخته شوند. پس اگر به دنبال یک قاب چوبی دست ساز هستید که هم زیبا و هم بادوام باشد، مجموعه نما گروه مکان مناسبی برای خرید و یا سفارش است. ما طیف گسترده ای از قاب ها را برای انتخاب ارائه می دهیم و همچنین می توانیم قاب های سفارشی را متناسب با نیازهای شما ایجاد کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات ما همین امروز با ما تماس بگیرید.

 

021-22014197
021-26231512

زمان مطالعه 3 دقیقه

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *