اطلاعات تماس

میز مدرن لابی

میز مدرن لابی یکی از بخش های مهم در لابی های لوکس و خاص است که به سبک مدرن طراحی می شوند. به طور کلی می توان گفت که لابی مدرن و لوکس فضایی است که در عین شیک بودن جذابیت هم داشته باشد. چنین فضایی مکانی است که میهمانان می توانند در آن زمان انتظار خود را بگذرانند و از آنجایی که اولین بخشی از ساختمان است که هر بازدید کننده ای آن را می بیند، در نتیجه طراحی درخور و مناسب برای این بخش راه خوبی برای ایجاد حس مثبت برای ساکنان و مهمانان است. فضایی که طراحی می شود علاوه بر زیبایی و استفاده از عناصر مدرن، در عین حال باید راحت بوده و حس مثبتی را در افراد ایجاد کند.

باید در نظر داشت که این فضا چیزی بیش از یک ورودی ساده برای ساختمان است، در نتیجه با توجه دقیق به طراحی، هنر و عملکرد، لابی های مدرن لوکس به عنوان نمادی از موقعیت، گواهی بر مهارت معماری بوده و اولین برخورد مهمانان با خانه و یا محل کار شما خواهد بود که در طبقات دیگر آن ساختمان قرار دارد. از همین رو توجه به تمامی عناصر و وسایل استفاده شده در این بخش، از جمله میز مدرن لابی، مبل، لوستر و… اهمیت بالایی دارد که در ادامه به توضیح بیشتری در این حوزه خواهیم پرداخت.

ویژگی های یک لابی مدرن کدامند؟

قبل از اینکه به توضیح درباره میز مدرن لابی بپردازیم، باید توضیحاتی نیز در خصوص فاکتورهای مهم در یک لابی مدرن ارائه دهیم تا با ویژگی های مهم و اساسی این فضا آشنا شوید. داشتن چنین اطلاعاتی به شما کمک می کند تا در انتخاب اکسسوری ها و مبلمان نیز بهتر عمل کنید.

  • معماری خاص

    در ساختمان های لوکس برای بخش لابی اهمیت ویژه ای قائل هستند. لابی های مدرن لوکس، شگفتی های معماری هستند که برای ایجاد اولین تاثیر چشمگیر طراحی شده اند. سقف های مزین به لوسترهای شیک و خاص، فضایی زیبا می سازند. دیوارهایی عموما شیشه ای از کف تا سقف به زیبایی فضا می افزایند و مرزهای بین فضاهای داخلی و خارجی را محو می کنند. قرارگیری استراتژیک اینستالیشن ها و مجسمه های هنری عناصری هستند که زیبایی را به فضا اضافه می کنند و بازدیدکنندگان را در یک سمفونی بصری درگیر می کند. تلفیقی از خطوط دقیق و صاف، متریال لوکس و چیدمانی نوآورانه از ویژگی های معماری در چنین فضایی است.

  • هماهنگی بین عناصر

    طراحی یک لابی مدرن، تعادل ظریفی بین عملکرد و جذابیت زیبایی است. هر عنصر از میز مدرن لابی گرفته تا هر بخش جزئی دیگری، برای ایجاد یک محیط هماهنگ به دقت تنظیم شده است. مواد و متریال لوکس مانند سنگ مرمر، چوب های باکیفیت و فلزات صیقلی به شیوه ای هنرمندانه در طراحی ادغام شده اند تا فضایی لوکس و مدرن بسازند. مبلمانی که به دقت برای راحتی و شیک انتخاب شده اند، مهمانان را به آرامش و لذت در محیط اطراف دعوت می کند. استفاده از نور طبیعی هم نکته دیگری است که هوشمندانه از طریق پنجره های سقفی یا پنجره های بزرگ به محیط تزریق می شود و فضایی دلپذیر ایجاد می کند.

  • فناوری و نوآوری

    چنین فضاهایی با توجه به مدرن بودن باید از فناوری‌های پیشرفته استفاده کنند تا تجربه‌ای بی‌نظیر را برای بازدیدکنندگان و ساکنین ساختمان فراهم کنند. سیستم‌های هوشمند نور، دما و نمایشگرهای صوتی و تصویری از ویژگی هایی هستند که یک محیط شخصی‌سازی شده متناسب با سبک ساختمان ایجاد می‌کنند. بخش مهم دیگری که باید در آن دقت شود، سیستم ایمنی مدرن و مطابق با آخرین متدهای روز دنیا است تا امنیت ساکنان را تامین کند.

عناصر مهم در یک طراحی داخلی مدرن و لوکس

لابی های لوکس مدرن همچون لابی برج هرمس فراتر از فضاهای ورود صرف هستند. در این فضاها تلاش بر آن است که نمایی از آنچه در داخل است، در وهله اول به بازدیدکنندگان نمایش داده شود. در این بخش امکانات رفاهی را برای بهبود تجربه میهمان ترکیب می کنند. سالنی با صندلی‌های مجلل مکانی برای استراحت یا جلسات غیررسمی است. اینکه فضای لابی متعلق به یک ساختمان اداری باشد و یا مسکونی نیز در انتخاب اکسسوری و خرید آثار هنری و مبلمان و همچنین میز لابی مدرن تاثیرگذار خواهد بود. چندین عنصر کلیدی وجود دارد که به ایجاد یک محیط مدرن لوکس کمک می کند. این عناصر عبارتند از:

  • فضایی برای نشستن: میهمانان باید بتوانند در حین ورود و یا زمانی که منتظر سوار شدن ماشین هستند، فضای راحتی برای نشستن داشته باشند و در آسایش منتظر بمانند. نشیمن‌های راحت می تواند شامل مبل، صندلی راحتی و میز مدرن لابی باشد.
  • نور طبیعی کافی: یک لابی با نور خوب احساس روشن و مطبوع می کند که جذاب و مجلل است. پنجره های بزرگ یا نورگیرها می توانند به ورود نور طبیعی کمک کنند یا می توانید از نور مصنوعی برای ایجاد جلوه ای مشابه استفاده کنید.
  • متریال با کیفیت: مواد به کار رفته در ساخت و دکور لابی می تواند تفاوت زیادی در ظاهر کلی آن ایجاد کند. برای ظاهری مدرن و لوکس، موادی مانند سنگ مرمر، گرانیت، چرم و چوب باکیفیت را انتخاب کنید.
  • دکوراسیون مدرن: دکوراسیون لابی باید شیک باشد. این بدان معنا نیست که باید گران باشد، بلکه باید به خوبی انتخاب و هماهنگ باشد. برای ایجاد ظاهری خاص می توانید از عناصر مختلفی مانند آثار هنری، گیاهان و مبلمان استفاده کنید.
  • نقطه کانونی: همچین محصی هایی به یک نقطه کانونی نیاز دارد تا چشم را جلب کند و حس علاقه ایجاد کند. این می تواند یک اثر هنری بزرگ، یک شومینه یا یک آبنما و حتی یک میز مدرن باشد.
  • حس فضا: این فضاها باید حس مطبوعی داشته باشد. این را می توان با استفاده از پنجره های بزرگ، سقف های بلند و پلان های کف باز به دست آورد.

خرید میز مدرن لابی

در اهمیت میز لابی مدرن و خرید آن باید گفت این محیط‌های لوکس مظهر ظرافت، هنرمندی و راحتی است. این یک شاهکار معماری است که مهمانان را از لحظه ای که پا به فضای با دقت ساخته شده آن می گذارند مجذوب خود می کند. این لابی ها با ترکیبی هماهنگ از طراحی، فناوری، خدمات بی عیب و نقص، و مجموعه ای از امکانات رفاهی، مفهوم تجمل را دوباره تعریف می کنند و تجربه ای فراگیر را ارائه می دهند که مهمانان را به قلمروی مجلل و ظرافت منتقل می کند. در دنیایی که اولین برداشت ها اهمیت دارد، خرید میز لابی مدرن لوکس زمینه را برای تجربه های فراموش نشدنی فراهم می کند و اثری پاک نشدنی در خاطرات کسانی که به اندازه کافی خوش شانس قدم به سالن های مقدس آن هستند، بر جای می گذارد.

اگر قصد خرید میز لابی مدرن و سفارش آن را دارید، در نظر داشته باشید که با گنجاندن عناصر در طراحی فضای خود، می توانید فضایی مدرن و مجلل ایجاد کنید. یکی از عوامل مهم استفاده از بافت های متنوع است،‌چرا که استفاده از بافت های مختلف می تواند جذابیت بصری را به فضا اضافه کند. به عنوان مثال، می توانید از میزهای مرمری صاف، فرش های مخملی و نشیمنگاه چرمی استفاده کنید. همچنین با توجه به استایل مدرن بهتر است که یک پالت رنگ خنثی انتخاب کنید. چنین پالت رنگی حس خاص بودن و ظرافت را ایجاد می کند. سپس می‌توانید با آثار هنری، گیاهان یا تزئینات دیگر رنگ‌هایی را اضافه کنید.

مجموعه نما گروه با سال ها سابقه و به همراه تیمی خبره و صدها پروژه لوکس و موفق آماده است تا انواع خدمات سفارش و خرید این محصولات و ساخت میزهای لوکس، مدرن و خاص را برای شما فراهم کند. برای دیدن نمونه کارها و کسب اطلاعات بیشتر، با ما در تماس باشید.

 

021-22014197
021-26231512

زمان مطالعه 3 دقیقه

گروه پژوهشی نما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *